اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

قابلیت Instant Tethering از اواخر ماه ژانویه برای برخی از کاربران Android در دسترس قرار گرفته است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد ارتباط خودکار hotspot بیین دو گوشی برقرار نمایند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

احتمال زیادی دارد که به زودی شاهد انتشار Google Assistant جدا از گوشی‌های Google Pixel باشیم. این شرکت پیش‌تر نسخه‌ای آزمایشی از اپلیکیشن جست‌جوی خود را که امکان پشتیبانی آن را بر روی گوشی‌های غیر Pixel نیز فراهم می‌آورد، منتشر کرده بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

با تمام مشکلات مجوزی و حقوق مالکیتی که از سوی چیپ‌سازانی چون Qualcomm برای تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند پیش آمده، به نظر راه بهتری جزء ساخت پردازنده برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی گجت‌های هوشمند باقی نمانده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

شهروندان لوئیزویل ایالت کنتاکی به لطف IFTTT و شهرداری‌شان، راه‌حلی در پیش رو دارند که می‌توانند به کمک آن خانه‌های هوشمند خود را هوشمندتر ازآنچه هست، سازند. بر اساس اعلامیه‌ای از گرگ فیشر، شهردار، این شهر شبکه‌ی IFTTT خود را راه‌اندازی می‌کند که می‌تواند داده‌های کیفی فضای عمومی را به دستگاه‌های خانه هوشمند و دیگر گجت‌های متصل وصل نماید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

ساعت‌های مچی Android در نوع خود ساعت‌های جالبی محسوب می‌شوند. با عرضه‌ی Android Wear 2 در روز جاری Google به شرکایش پیشنهادی مبنی بر اضافه کردن دکمه‌های سخت‌افزاری قابل‌استفاده و صفحه‌ی شماره‌گیر را بر روی ساعت‌های خود داده است. LG شریک جدید Google برای راه‌اندازی Wear 2 می‌باشد که در دو نوع استایل و اسپرت عرضه خواهند شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

استارتاپ امنیتی سایبری Exabeam امروز خبر از بودجه‌ی حدوداً 30 میلیون دلاری خود داد. در دور حاضر، سرمایه‌گذران شرکت‌های Lightspeed Venture Partners و Cisco متولیان این امر بوده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

به گزارشی از مجله The Wall Street Journal، مدیران کره ای کمپانی Samsung Group، قرار است محصول جدید Galaxy S8 را در ماه مارس سال جاری در ایالات متحده آمریکا عرضه نمایند. بر اساس این خبر گویا این کمپانی قصد دارد نسخه با صفحه نمایش منحنی را بفروش برساند.

ادامه مطلب