کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

اپلیکیشن نوت‌برداری Evernote نه تنها تراز مالی مثبت داشته، بلکه اعلام کرده است که دیگر طرحی برای دریافت سرمایه از دایره‌ی خارج از شرکت ندارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

Jolla در تلاش است تا با اعمال به‌روزرسانی‌هایی بر روی سیستم‌عامل خود، بتواند جای خود را بر روی تلفن‌های همراه بیشتری باز کند. اما موردی که واضح به نظر می‌رسد، این استارتاپ برای رسیدن به اهدافش، راه بلندی پیش‌روی خود دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

سامسونگ در شبکه‎ی طراحی و لوگوی تجاری اروپا جهت ثبت لوگوی تجاری اقدام کرده است که احتمالا برای دستیاری شخصی این شرکت در گوشی ‎های پرچم‎دار بعدی‎ خود استفاده خواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

باتری‌های مدرن بر خلاف ظرفیت‌شان، طول عمر بالایی ندارند. باتری‌های یون لیتیوم به زودی پس از چند سال استفاده‌ی سنگین، بدون مصرف می‌گردند. این امر برای گوشی‌ها می‌تواند بد باشد، اما برای سامانه‌های نگهدارنده‌ی انرژی که بایستی در زمان‌های ضروری انرژی خود را وارد مدار کنند، بدتر به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

اخیرا شایعات متعددی در رابطه با نسخه جدید آیفون‌های اپل منتشر شده است که بیانگر پشتیبانی از شارژ بی ‌سیم در آیفون ۸ دارد. بر اساس آخرین شنیده ها، شارژ بی ‌سیم تنها در نسخه‌ی ۵ اینچی آیفون ۸ پشتیبانی می‌شود و سایر نسخه‌ ها چنین قابلیتی ندارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

Verizon قصد دارد طرح دیتای نامحدود خود را از سر گیرد. از ۱۳ام فوریه، کاربران اپراتور Verizon در آمریکا می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۸۰ دلار، به این طرح دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

Swiftype فعالیت در زمینه‌ی کمک به ایستگاه‌های خبری را با ارائه‌ی روش جستجوی هر چه‌ بهتر سایت آغاز کرد که به محیط‌های دیگری چون پشتیبانی از مشتری و تجارت الکترونیک نیز کشیده شد. Swiftype با راه‌اندازی و عرضه‌ی این محصول جستجوگر در حال تجربه‌ی جهشی بزرگ است.

ادامه مطلب