موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

Huawei با نمایش تیزر تبلیغاتی، خبر معرفی سری جدید پرچم‌دار خود را در رویداد سالانه‌ی MWC بارسلون، تأیید کرده است. متأسفانه در این ویدئو نمایشی از گوشی وجود ندارد. تنها چیزی که در ویدئو وجود دارد، کلماتی چون « شیوه‌ی دیده شدن‌تان را تغییر دهید» در کنار چندین هشتگ و دو چشم دیده می‌شود. این می‌تواند اشاره‌ای باشد برای آنکه دوربین P10، همانند iPhone 7 و گوشی نسل قبل خود یعنی P9، دارای دوربین دوگانه می‌باشند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

شایعاتی درباره‌ی Apple بر سر زبان‌ها است که تصمیم دارد نمایشگر گوشی‌های مدل iPhone 8 خود را از LCD به OLED تغییر دهد. این شایعات با گزارش‌هایی از Korea Herald مبنی بر خرید 60 میلیون پنل نمایشگر OLED طی معامله‌ای میلیارد دلاری از Samsung توسط کمپانی Apple قوت گرفته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

Google Map ویژگی جدیدی را به کاربران سیستم‌عامل‌های iOS و Android معرفی می‌کند که به کمک آن می‌توان لیستی از مکان‌هایی که آن‌ها را با ستاره مشخص کرده‌اید، بسازید، ذخیره کنید و آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

تنها باگذشت یک روز از احیای برنامه‌ی دیتای نامحدود Verizon، رقبای این شرکت تمامی تلاش خود را بر روی این زمینه متمرکز کرده‌اند. اولین گام توسط شرکت T-Mobile برداشته‌شده است که طی بیاناتی از سوی مدیرعاملش، جان لجر، پیشرفت‌هایی بر روی طرح نامحدود T-Mobile One صورت گرفته است که در روز جمعه پیش رو انجام خواهند گرفت. این طرح بهینه‌سازی‌هایی چون ویدیوی HD و ارتقای کیفیت تصویر از 480 پیکسل به کیفیت دی‌وی‌دی را شامل می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

گوشی هوشمند جدید BlackBerry Mercury قبل از آغاز برگزاری نمایشگاه Mobile World Congress 2017 رونمایی خواهد شد. سخنگوی این کمپانی در یک مصاحبه ی مطبوعاتی اعلام کرد، بر طبق برنامه ریزی ها محصول جدید در تاریخ 25 فوریه، دو روز قبل از شروع نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

کمپانی Lenovo در حال آماده سازی برای عرضه ی نسخه ی جدید تبلت Miix 320 می باشد. این محصول قرار است در در نمایشگاه MWC در بارسلونا رونمایی شود. Miix 320 جدید نسخه ی کوچک تر تبلت معروف Miix 310 لنوو است که در در سال گذشته ارائه شده است. البته هر چند از نظر ظاهر این دو محصول یکسان هستند، اما با توجه به اظهارات نمایندگان تفاوت های قابل توجهی در فناوری به کار رفته در مدل جدید وجود دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

بیل گیتس، بنیانگذار شرکت آمریکایی مایکروسافت، در بزرگترین شبکه اجتماعی چینی WeChat ثبت نام کرده است. Mashable در روز یکشنبه نوشت، کاربران این پیام رسان به زودی به یک میلیارد کاربر خواهد رسید. گیتس، 11فوریه در وبلاگ خود با اشتراک یک ویدئوی نیم دقیقه ای با استقبال زیاد کاربران شبکه اجتماعی چینی مواجه شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

یک منبع ناشناس در مورد مشخصات گوشی هوشمند Huawei Mate 9 اطلاعاتی را در فضای مجازی منتشر کرده است. مزیت کلیدی این ابزار، دوربینی با کارایی بالا است. کیفیت عالی در این دوربین توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است.

ادامه مطلب