نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

شرکت‌ها معمولاً تخفیف‌هایی بابت برخی از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایشان به دانشجویان، معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه اختصاص می‌دهند. Apple نیز امروز برای بسته‌ی آموزشی صوتی و تصویری جدیدش دست به چنین اقدامی زده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

اگر مانیتور 5k گران‌ قیمت شما تحت تأثیر سیگنال‌های روتر مجاور آن قرار می‌گیرد بدانید که این نشانه‌ی خوبی نیست. این نوع از مانیتورها هنگامی که در شعاع 200 متری روتر وای فای قرار می‌گیرند دچار ناپایداری می‌گردند. حل این مسئله زمانی سخت‌تر می‌شود که روتر شما در نزدیکی خط اینترنت قرار داشته باشد. LG اظهار دارد که این مشکل از تداخل سیگنال روتری است که در پشت مانیتور قرارگرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

در پرتال evo-rus.com به تازگی آماری در مورد سیستم عامل کاربران اینترنت منتشر شده که نشان می دهد کدام یک از سیستم عامل ها بیش از بقیه بر روی سیستم های کامپیوتری کاربران نصب شده است. بر اساس این آمار تقریبا 90 درصد کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

به تازگی اطلاعات جدیدی از هک گوشی های iPhone در فضای مجازی منتشر شده است. هکر ها فایل های اطلاعات به سرقت رفته کاربران را از هاستینگ Mega در شبکه های مجازی بارگذاری کرده اند. البته این فایل توسط هکر های ناشناس در این هاستینگ قرار داده شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

یکی از خرده فروش های بریتانیایی ( احتمالا Clove) تاریخ عرضه گوشی هوشمند Moto G5 را افشا کرد. این اخبار در صفحه شخصی Twitter یکی از کارمندان داخلی Roland Kuandt به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

کمپانی کره جنوبی LG در حال آماده سازی برگزاری مراسم رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود است. این محصول قرار است اولین بار در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شود. تا چند روز دیگر تصاویر رندر این گوشی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

شرکت Amazon.com یکی از بزرگترین ارائه دهنده خدمات برای فروش محصولات از طریق اینترنت در سال گذشته بوده است. بر اساس گزارشات به دست آمده با توجه به حجم بالای سفارشات در این کمپانی علاوه بر ده ها هزار از کارکنان، در برخی از مناطق نیز به صورت دائمی 15 هزار ربات به خدمت گرفته شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ بهمن

اگر مدت زمان زیادی از آخرین به‌روزرسانی مرورگر Chrome شما می‌گذرد، احتمالا با بنری در بالای صفحه‌ی Gmail مواجه شده‌اید. این بنر به کاربر توصیه می‌کند که نسخه‌ی مروگر خود را از ۵۳ و ماقبل، به ۵۵ ارتقاء دهد. دلیل این امر هم آن است که نسخه‌های جدیدتر دارای به‌روزرسانی‌های امنیتی بسیار زیادی می‌باشند.

ادامه مطلب