تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

بنابر اطلاعات منتشر شده در پرتال رسمی مایکروسافت، این کمپانی قصد دارد بر طبق برنامه ریزی های خود، میزان فروش محصول Surface Book i7 را در برخی کشورها افزایش دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

مدیر کمپانی کره جنوبی سامسونگ، روز دوشنبه اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند تاشو این کمپانی در سال 2017 عرضه خواهد شد. به گفته کارشناسان این محصول احتمالا در نمایشگاه CES 2017 و یا MWC 2017 عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

شرکت کره جنوبی سامسونگ با غول تکنولوژی صنعت خودروسازی تسلا، قرارداد تولید مدارهای مجتمع (ASIC) را برای ساخت خودروهای بدون سرنشین منعقد کردند. از شرایط قرارداد همکاری می‌توان به حداقل سه ساله بودن آن اشاره نمود و در این توافق ذکر شده است که جزئیات هر دو طرف به صورت محرمانه نگهداری شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

سازندگان بازی Call of Duty: Infinite Warfare طی پیشنهادی به کاربران خود، قرار است این بازی را از تاریخ 15 تا 20 دسامبر به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهند تا علاقه مندان بدون هیچ پرداختی بازی مورد علاقه خود را دانلود کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

براساس اخبار منتشر شده کمپانی کره ای سامسونگ می خواهد دو محصول Galaxy C5 Pro و C7 را در ژانویه 2017 رونمایی کند. این خبر درحالی اعلام شد که کارشناسان فرض را بر این گذاشته بودند، دو محصول جدید سامسونگ در سال جاری رونمایی خواهند شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

Microsoft تنها نمی‌خواهد که دستیار صوتی Cortana بر روی گوشی‌ها و یا رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار گیرد. این شرکت قصد دارد Cortana به خانه‌ی هوشمند کاربران راه یابد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

هفته‌ی پیش بود که HMD در کنفرانس خبری، اعلام بازگشت گوشی‌هایی با برند Nokia را داده بود. این شرکت جوان فنلادی که توسط کارمندان سابق Nokia تأسیس شده، تلاش کرده است تا محصولات جدید نیز همان جوهره‌ی زیبایی و قابل اعتماد بودن گوشی‌های ساخت Nokia را در خود بازگردانده باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

Synaptics از حسگر اثر انگشت نوری رونمایی کرد که قادر است اثر انگشت کاربر گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌ها را با داشتن حتی ۱ میلی‌متر ضخامت تشخیص دهد. این حسگر جدید که با نام Synaptics FS9100 تولید شده است، بسیاری از مشکلات مرسوم اسکنرهای کنونی را حل می‌کند. حسگر جدید نیاز به دکمه‌ی جداگانه‌ای برای ایجاد امنیت اثرانگشت ندارد و همچنین کارایی بسیار بهتری در صورت خیس بودن انگشتان از خود نشان می‌دهد.

ادامه مطلب