ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات همزمان با هفته پدافند غیرعامل در شرکت زیرساخت و لایه های مختلف خبر داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

به گزارش رکنا، مدیرعامل گلدیران که توسط چند فرد ناشناس ربوده شده بود توسط پلیس تهران نجات یافت.
سردار حسین رحیمی از نجات مدیر عامل شرکت گلدیران از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: مدیر عامل شرکت گلدیران که توسط 3 آدم ربا به دلایل نامعلومی ربوده شده بود آزاد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

رزمایش پایداری شبکه ارتباطی استان تهران با حضور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های مخابرات منطقه تهران و قزوین برگزار شد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

مرکز ماهر نسبت به شناسایی و کشف آسیب پذیری در داشبورد مدیریتی تحت وب تحلیل های آماری «الاستیک سرچ » هشدار داد. این آسیب پذیری امکان اخذ دسترسی از راه دور را روی سرور فراهم می کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

به گزارش پیوست، سداد اقدام به ایجاد پلتفرمی برای ارائه سرویس برداشت مستقیم کرده است.
به گزارش روابط عمومی سداد، این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر اینکه امکان استفاده‌ آن در بانک ملی وجود دارد می‌توان در سایر بانک‌های کشور نیز از آن بهره برد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریج جزئیات افزایش قابل توجه ارزش سهام اخابر در بازار بورس اظهار داشت: به دنبال فعالیت های گسترده شرکت در جهت توسعه و تحقق رضایتمندی مشتریان، قیمت سهام شرکت مخابرات ایران در بورس با نماد اخابر از دو هزار و ۴۱۴ ریال درشش ماه اول سال ۹۷ به سه هزار و ۸۸۰ ریال در شش ماه اول سال ۹۸ افزایش یافته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

انجمن صنفی خدمات دیجیتال اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد درآمد شرکت‌های ارزش افزوده توسط اپراتورهای کشور و تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات کشور محاسبه شده است. آن‌ها اظهار امیدواری کردند که شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات دیجیتال و ارزش افزوده بتوانند فارغ از تنش‌ها و هیجانات سیاسی همچون گذشته تمام تلاش خود را مصروف بهبود و توسعه‌ صنعت خدمات دیجیتال و ارزش افزوده کنند.

ادامه مطلب