محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

Cyanogen، استارتاپی که حامی نسخه‌ی تغییریافته‌‌ای از سیستم‌عامل Android خود است، مدیرعامل جدیدی یافت. در پی انتشار گزارشی مبالغه‌آمیز در مورد تعداد کاربران فعال و مشکلات توسعه‌ی سیستم‌عامل Cyanogen، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت، Kirt McMaster به بخش مدیر اجرایی منتقل خواهد شد. در حالی که Lior Tal، مدیراجرایی پیشین به عنوان مدیرعامل جدید منصوب خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

سهام Twitter در پی انتشار خبری مبنی بر کم‌رنگ شدن علاقه‌ی شرکت‌ها برای خرید آن، کاهش یافت. طبق گزارشات منتشر شده در روز جمعه، خریداران احتمالی چون Google، Salesforce و Walt Disney دیگر تمایلی به این معامله از خود نشان نمی‌دهند. همچنین جلسه‌ی هیئت‌مدیرانی که با مشاوران خارجی به‌منظور فروش این شرکت ترتیب داده شده بود، لغو گردید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

دادگاهی فدرالی در روز جمعه با تأیید رأی جریمه‌ی پرداخت ۱۲۰ میلیون دلاری Samsung به Apple، جنگ مجوزها را بین دو شرکت بزرگ گوشی‌ساز جهان وارد مرحله‌ای تازه کرد.
دادگاه اعلام کرده است که شواهد محکمی مبنی بر استفاده‌ی غیر قانونی Samsung از مجوز Slide-to-Unlock، ویژگی autocorrect و quick links شرکت Apple وجود داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

AT&T و Amazon قرارداد چندساله‌ای را به منظور استفاده از سرویس‌های رایانش ابری Amazon بر روی شبکه‌های AT&T با تمرکز بر IoT، امنیت و موارد دیگر، به امضاء رساندند.
برای AT&T این قرارداد به معنای تجمیع‌سازی بهتر شبکه‌ و سرویس تجاری‌اش با یک ارائه دهنده‌ی سرویس رایانش ابری کلیدی است. همکاری AT&T با AWS به دنبال قرارداد این شرکت با IBM صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

Microsoft این رویداد را در ۲۶ اکتبر در شهر نیویورک‌سیتی، برگزار خواهد کرد. این شرکت دعوت‌نامه‌های خود را برای رسانه‌ها و افراد مختلف در روز جمعه خواهد فرستاد. این رویداد راس ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، دارای پوشش زنده خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

به گزارش Wall Street Journal، شرکت مادر Snapchat یعنی Snap، در حال کار بر روی ارائه‌ی سهام اولیه‌ی خود تا ماه مارس سال آینده‌ی میلادی، به ارزش ۲۵ میلیون دلار و یا حتی بیشتر می‌باشد.
این شرکت به تازگی در ماه می سال میلادی جاری، مبلغ ۱.۸ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است. Snapchat روزانه در حدود ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و داده‌های انتشار یافته نشان‌دهنده‌ی هدف‌گذاری درآمدی این شرکت به مبلغ ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. این شرکت بر اساس آن اسناد، پیش‌بینی درآمدی بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار را در سال جاری کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

BitTorrent دو مدیرعامل مشترکش را به نام‌های Robert Delamar و Jeremy Johnson و به همراه تعدادی نامشخص از کارکنانش را اخراج کرده است. گفته می‌شود مدیرمالی این شرکت، Dipak Joshi، به طور موقت به سمت مدیرعاملی منصوب شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

در ۶امین سال تولد Instagram، مدیرعامل این شرکت، Kevin Systrom اطلاعات جالبی در مورد سرویسش منتشر ساخته است.
۲۰۱۶ سال پر فعالیتی برای Instagram محسوب می‌شود و این سرویس اشتراک ویدئو و عکس، ویژگی‌های زیادی را به آن افزوده است.

ادامه مطلب