محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

Disney آخرین شرکت بزرگ خواهان خرید Twitter عنوان شده است. در حالی که درخواست خرید رسمی صورت نگرفته است، گفته‌ می‌شود Disney با Bank of America در حال مذاکره برای خرید Twitter است. هفته‌ی پیش بود که گزارشاتی مبنی بر تمایل Google، Salesforce و Verizon جهت خرید این شرکت مطرح شده بود. در این بین، خبرهایی مبنی بر رصد اوضاع از سوی Microsoft نیز به گوش می‌رسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

Lenovo امروز تأیید کرد که تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج خواهد کرد. این شرکت بیان داشته است که این اخراج، کم‌تر از ۲ درصد از ۵۵هزار کارمند سراسر جهان را شامل خواهد شد و اکثریت تعدیل نیرو، از بخش موبایل خواهد بود. Lenovo مشخصا به مقدار شغل‌های تعدیل شده اشاره نکرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

شایعات فراوانی روز گذشته در خصوص فروش Twitter مطرح شده است. از Salesforce، سرویس رایانش ابری مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یکی از خریداران احتمالی این سرویس نام برده می‌شود. در حال حاضر و با پیشنهادهای مالی متعددی که ارائه می‌شود، سخت است که بتوان متوجه‌ شد چه چیزی در حال رخ دادن است. اما شاید مهم‌ترین سوالی که در این لحظه مطرح می‌گردد، دلیل علاقه‌ی Salesforce به سرویس شبکه‌ی اجتماعی Twitter باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

طبق گزارشات رسیده، این شرکت با مشکلات مالی و سرمایه‌ای مواجه شده است. این‌طور که پیداست، Jawbone سال سختی را پشت‌سر گذاشته است. چند ماه قبل، این شرکت تولید یک Fitness tracker را به دلیل پرداخت نکردن بخشی از هزینه‌های ذینفعان، متوقف کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

نمایندگان IDC، با انتشار گزارش سه ماهه دوم سال جاری، اعلام کردند بیش از 30.7 میلیون دستگاه تاکنون به فروش رسیده است که این میزان نسبت به سال قبل در مدت مشابه، 5 درصد افزایش داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

طبق اطلاعات منتشر شده، Facebook اعتراف کرده است که در مدت ۲ سال گذشته، آمار نمایش ویدئوهای تبلیغاتی را به اشتباه در اختیار مشتریانش قرار می‌داده است.
Facebook بیان کرده است که در اندازه‌گیری میزان زمان متوسطی که هر کاربر برای دیدن ویدئوها صرف کرده است، به دلیل تنها به حساب آوردن مشاهده‌‌ی ویدئوهای کم‌تر از ۳ ثانیه‌ای، دچار ۶۰ تا ۸۰ درصد خطا شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

روز پنج‌شنبه، ارزش سهام شرکت Amazon برای نخستین‌بار از مرز ۸۰۰ دلار گذشت و به مقدار ۸۰۴.۷۰ دلار به ازای هر سهم رسید. به این صورت، ارزش کلی این شرکت به ۳۸۰ میلیارد دلار، یعنی بیش از دو برابر مقداری که در آوریل ۲۰۱۵ داشته، رسیده است. در آن زمان، ارزش هر سهم Amazon چهارصد دلار بوده است. به این ترتیب، Amazon چهارمین شرکت ارزشمند جهان، پس از Apple، Alphabet و Microsoft لقب می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

Twitter در حال مذاکره با چندین شرکت دنیای تکنولوژی برای فروش سرویس خودش است. طبق گزارش‌های منتشر شده، Twitter با شرکت‌هایی چون Google و Salesforce مذاکراتی جهت فروش داشته است و احتمالا پیشنهاد خرید رسمی از سوی آنان دریافت کند. به نظر می‌رسد، مشتریان Twitter علاقمند به داده‌های تولیدی این شرکت از طریق ۳۱۳ میلیون کاربر فعال آن باشند. اگرچه مذاکرات در حال انجام و گرم شدن است، اما هنوز از قطعیت آن نمی‌توان صحبت به میان آورد. در پی این رویدادها، سهام Twitter به میزان ۲۳ درصد افزایش داشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند