محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر

رئیس بخش رشد رانندگان Uber، آقای Travis VanderZanden، از این شرکت جدا خواهد شد. بر اساس ایمیلی که برای کارمندان این شرکت فرستاده شده است، گفته می‌شود آقای VanderZanden دلیل این کار خود را گذراندن وقت بیش‌تر با دختران و خانواده‌اش عنوان داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر

تغییر مدل کسب‌وکار به سوی تبلیغات، شرکت ارائه‌ دهنده‌ی پخش موسیقی Shazam را سود ده کرده است. این شرکت لندنی در روز پنج‌شنبه اعلام داشت که درآمد حاصل از بخش تبلیغات، از باقی بخش‌های این سرویس پیشی گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۹ مهر

Qualcomm در گفت‌وگو برای خرید شرکت نیمه‌هادی NXP است. شرکت Qualcomm به میزان ۹۵ میلیارد دلار ارزش دارد، در حالی که ارزش شرکت NXP ۳۲ میلیارد دلار برآورد شده است. طبق گزارشات منتشر شده این توافق در ۲ یا ۳ ماه آینده صورت خواهد پذیرفت. سخنگوی شرکت هلندی NXP بیان داشت این شرکت بر روی شایعات نظری نخواهد داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

سرویس رایانش ابری Amazon، بزرگ‌ترین ارائه‌ دهنده‌ی پردازش و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ابری برای برنامه‌های کاربردی، امروز خبر از بازگشایی دیتاسنتر جدیدی در فرانسه، در منطقه شهری پاریس داد. طبق گفته‌ی Jeff Barr، رئیس ترویج AWS، این دیتاسنتر چهارمین آن در منقطه اروپا خواهد بود. در حال حاضر ۲ دیتاسنتر در ایرلند و فرانکفورت تأسیس شده است و همچنین احداث دیتاسنتر انگلستان نیز تا پایان ماه جاری به پایان خواهد رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

سرویس پیام‌رسان Line در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های موجود در اروپا و آمریکا، بازار خود را در این کشورها گسترش دهد. در همین راستا، این شرکت اعلام داشته است که می‌خواهد بر روی دو صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر به نام‌های DAG در کالیفرنیا و Korelya در فرانسه سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

Spotify، سرویس پخش موسیقی آنلاین، در مذاکرات پیشرفته‌ای برای خرید SoundCloud به سر می‌برد. SoundCloud که در ژوئن گذشته ۱۰۰ میلیون دلار از گروه‌های سرمایه‌گذاری، از جمله Twitter، سرمایه جذب کرده بود، آخرین بار ۷۰۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است. منایع نزدیک به خبر بیان داشته‌اند که هنوز مشخص نیست Spotify چقدر می‌خواهد به SoundCloud، شرکت آلمانی، نرخ پیشنهاد دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

این شرکت کانادایی در روز چهارشنبه اعلام داشت که به دلیل استقبال ضعیف آخرین گوشی اندرویدی این شرکت، از بخش تولید گوشی کناره‌گیری خواهد کرد. به جای آن و به منظور کاهش هزینه‌ها، BlackBerry به طرح‌، ساخت و فروش چنین دستگا‌ه‌هایی از طریق دیگر شرکا مبادرت خواهد ورزید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

مجموعه فروشگاه‌های WalMart در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری بر روی شرکت Flipkart هندی، بتواند وارد رقابت با بخش تجارت الکترونیک Amazon.com شود. WalMart که بزرگ‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی جهان است، در پی این قرارداد همکاری، سهم اندکی از سهام شرکت Flipkart را در اختیار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند