محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

Twitter، بنیان‌گذار AngelHack، آقای Gregory Gopman را به منظور کار بر روی پروژه‌ی تازه شروع شده‌ی واقعیت مجازی خود استخدام کرده است. Twitter امکان دارد قابلیت پخش زنده‌ی ویدئوی ۳۶۰ درجه‌ای را ظرف یک ماه آینده به سرویسش اضافه کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

Intel گزارش ۳ماهه‌ی سوم خود را منتشر ساخت. طبق این گزارش، این شرکت به لطف افزایش درآمد در حوزه‌ی چیپ‌های دیتاسنتر و IoT، از تخمین‌های مالی صورت گرفته نیز فراتر رفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

IBM خبر از درآمدی بیش از پیش‌بینی‌های صورت گرفته‌ی خود ارائه داده است و این رشد را مدیون بخش رایانش ابری و سامانه‌ی آماری کسب‌وکارهای خود می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

Zipwhip پلتفرمی است که به کاربران امکان ارسال پیام متنی به کسب‌وکارها و شرکت‌هایی را می‌دهد که از طریق خطوط تلفنی کابلی با مشتریان خود در تماس هستند. این شرکت امروز اعلام داشته است که ۹ میلیون دلار جذب سرمایه داشته است. سری دوم این سرمایه‌گذاری از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری چون Microsoft Venture، GCI و Inteliquent صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

یکی از بازیکنان کلیدی در بازار گوشی های هوشمند، کمپانی چینی هوآووی است که در 9 ماهه اول سال جاری، تعداد 100 میلیون دستگاه تلفن همراه را در بازار رقابت به فروش رسانده است.

ادامه مطلب