محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

Microsoft نیز همانند سایر شرکت‌ها، پیش‌بینی مالی ۳ماهه‌ی نخست سال آینده‌ی میلادی خود را ارائه کرده است. طبق این گزارش مجموع درآمد این شرکت ۲۰.۵ میلیارد دلار است که ۴.۷ میلیارد آن سود خالص خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

AMD در روز پنج‌شنبه گزارش مالی ۳ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری خود را منتشر ساخت. بنابر این گزارش، ۳ سنت بر روی هر سهم این شرکت افزوده شد تا مقدار درآمد این شرکت در این بازه به ۱.۳۰۷ میلیارد دلار برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

استارتاپی با نام Notion که هدفش ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر کار با ایمیل از طریق الویت‌دهی به ایمیل‌هایی که برای کاربر از اهمیت بالاتری برخوردار است، امروز به طور عمومی سرویس خود را منتشر ساخت. این اپلیکیشن بر روی iPhone و Android عرضه شده و به زودی برای پلتفرم Alexa جهت کار با فرامین صوتی نیز آماده خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

Travis Kalanick اعلام داشته است که اعتبار گواهی‌نامه‌اش به پایان رسیده است. شاید با ارائه‌ی خودروهای بدون سرنشین و افزایش استفاده از سرویس‌هایی چون Uber، اعتبار گواهی‌نامه‌ی تعداد بسیاری از افراد به پایان برسد و در فکر تمدید مجدد آن نباشند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
معراج مبرانیا۸:۴ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

عموم مشتریان امروزی فقط به دنبال تهیه کالا یا خدماتی نیستند و به ایجاد روابط عاطفی با دیگران نیز تمایل دارند، عضویت در شبکه‌های اجتماعی که با رشد روزافزونی همراه بوده مهر تائیدی است بر این مدعا که عموم مردم خواستار ایجاد روابط و یافتن گروهی هستند که علایق مشترکی بینشان است و احساس تعلق به آن گروه را دارند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

پس از اضافه کردن سامانه‌ی cross-platform اندازه‌گیری بازدیدها، Facebook Analytics برای اپلیکیشن‌ها نیز از طریق ارائه‌ی Push Notification به کسب‌وکارها جهت تبلیغ کار خود معرفی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

Yahoo اندکی بیش از پیش‌بینی Wall Street درآمد داشته است. موردی که شاید برای کسی اهمیتی نداشته باشد. این شرکت گزارش مالی ۳ماهه‌ی سوم خود را منتشر ساخت. بر این اساس سود این شرکت مقداری از آنچه که پیش‌بینی‌ها صورت گرفته بود، فراتر رفت.

ادامه مطلب