محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

شرکت Eyefluence در وب‌سایت خود اعلام کرد که توسط Google خریداری شده است. این استارتاپ‌ در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط Jim Marggraff بنیان نهاده شد که تا به امروز مبلغی حدود ۲۱٫۶ میلیون دلار از سوی صندوق‌های Intel Capital ،Motorola Solutions Venture Capital ،Jazz Venture Partners و NHN جمع آوری کرده است. لازم به ذکر است که مفاد قرارداد فروش این شرکت به گوگل هنوز فاش نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

گوشی‌های جدید Google با نام Pixel از نظر ظاهر، قیمت و برخی ویژگی‌ها همانند گوشی‌های سری جدید iPhone می‌باشند. اما نکته‌ی حائز اهمیت برای سرمایه‌گذاران این شرکت آن است که Pixel حاشیه‌ی سودی مشابه با iPhone دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

سهام Apple با انتشار عکس‌های MacBook Pro به بالاترین مقدار خود در روز گذشته رسیده است. انتشار عکس‌ها در زمان بسیار مناسبی صورت گرفت، چرا که تنها ۴۳ دقیقه پیش از پایان معاملات بازار بورس امروز و درست در برحه‌ای که انتظار می‌رفت این شرکت آمار سود پایین خود به دلیل کاهش فروش iPhone را گزارش دهد، اتفاق افتاد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

شرکت Heal در سال 2014 تاسیس شد که هدف آن مشابه بسیاری از شرکت های خدماتی و درمانی بود. تنها تفاوت آن تکیه بر سیستم تماس خانگی به جای فناوری‌های ویدئویی است. ظاهرا این سرویس سرمایه‌گذاران را شیفته خود کرده است که بالغ بر ۲۶/۹ میلیون دلار افزایش سرمایه از سوی صندوق سرمایه‌گذاری Series A round به‌همراه داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

New York Times به تازگی اعلام داشته است که شرکت Wirecutter را به همراه شرکت زیر مجموعه‌ی Sweethome خریداری کرده است. Wirecutter توسط مؤسس پیشین Gizmodo، آقای Brian Lam تأسیس شده است و گفته می‌شود وی نقش مشورتی در این معامله داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

Google صبح امروز اعلام داشت که وارد دو همکاری استراتژیک با Visa و MasterCard به منظور توسعه‌ی سرویس پرداخت موبایلی‌اش با نام Android Play شده است. این شرکت می‌گوید که کاربران Android Play که از طریق گوشی‌های هوشمندشان مبادرت به خرید می‌کنند، به زودی می‌توانند پرداخت خود را در صدها هزار وب‌سایت از طریق سرویس‌های Visa Checkout و Masterpass انجام دهند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

شاید هرکسی نیازی به داشتن یک ساعت هوشمند نداشته باشد؟ طبق تحقیق صنعتی که توسط IDC صورت گرفته است، فروش ساعت‌های هوشمند در ۳ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی با کاهش فراوانی مواجه شده است، به نحوی که میزان فروش این نوع محصولات نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵۱.۶٪ کاهش همراه بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

Microsoft اعلام داشت که به دلیل خروج بریتانیا از اتحادیه‌ی اروپا، قیمت سرویس‌های رایانش ابری خود را در این کشور ۲۰٪ افزایش خواهد داد. از ابتدای ۱ ژانویه ۲۰۱۷، Microsoft اکثر سرویس‌های رایانش ابری خود را ۲۲٪ و نرم‌افزارهای تجاری را ۱۳٪ افزایش خواهد داد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند