محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

Samsung در روز سه‌شنبه اعلام داشت که قصد سرمایه‌گذاری بیش از ۱ میلیارد دلاری تا اواخر ژوئن ۲۰۱۷ به منظور افزایش تولید SoCهایش در آستین تگزاس و پاسخ‌گویی به نیاز روزافزون این قطعه، دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

Nitrous.io، محیط توسعه‌ی آنلاین زبان‌های برنامه‌نویسی، امروز خبر از تعطیلی سرویس‌اش را در ۱۴ نوامبر داده است. این سرویس هم‌اکنون دیگر عضو جدیدی نمی‌گیرد و تیم‌توسعه‌ی آن بیان داشته است که هرگونه پرداختی را پس از ۱۶ اکتبر به کاربران باز خواهد فرستاد. کاربران فعلی Nitrous نیز به زودی قادر خواهند بود اطلاعات‌شان را دانلود نمایند. همچنین اعلام داشته‌اند که به‌زودی نسخه‌ی متن‌بازی از این سرویس آنلاین منتشر خواهند کرد، اما زمان تقریبی آن هنوز مشخص نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

Giphy، موتور جست‌وجو و پلتفرم ارائه‌ی محتوای GIF اخیرا ۷۲ میلیون دلار از صندوق‌های سرمایه‌گذاری Draper Fisher Jurvetson، Institutional Venture Partners و China Media Capital سرمایه جذب کرده است. در نتیجه مبلغ کل سرمایه‌های جذب شده از سوی این شرکت به ۱۵۱ میلیون دلار رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

شرکت LG گزارش ۳ ماهه‌ی خود را در بخش فروش موبایل، اعلام کرده است. بر اساس این گزارش، سود این شرکت در ۳ ماهه‌ی مالی گذشته ۲.۵ تیلیارد وون کره جنوبی یعنی ۲.۳ تیلیارد دلار بوده که نسبت به مدت زمان مشابه درسال گذشته ۲۳ درصد کاهش یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

در حالی که آینده‌ی دستگاه‌های واقعیت مجازی بدون شک روشن به نظر می‌رسد، بسیاری جدال را بین بازی‌های رایانه‌ای شخصی و کنسول‌های بازی می‌دانند. Starbreeze نیز به نوبه‌ی خود در حال ساخت هدستی است در پارک‌های شادی و یا سینماههای IMAX مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

روز جمعه شرکت خودروسازی Toyota اعلام داشت که بر روی شرکت ارائه‌ی دهنده‌ی خدمات اشتراک خودروی Getaround سرمایه‌گذاری خواهد کرد. اقدامی که به منظور افزایش سهم این شرکت ژاپنی در بخش رو به رشد تکنولوژی‌های نو بیان شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

کمپانی تولید گوشی های هوشمند Oppo در چین، بخش بزرگی از بازار فن آوری در چین را به دست گرفته و در امر رقابت پیشرو می باشد. این می تواند به این معنی باشد که به تدریج در بازار رقابت با تغییر نمودار توسعه و فن آوری، مدیران این بخش نیز تغییر خواهند کرد. این اطلاعات بر اساس داده های به دست آمده از تحلیلگران موسسه مطالعاتی IDC منتشر شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان

شرکت Microsoft در انتظار عقد قرارداد ۲۶.۲ میلیارد دلاری برای خرید مالکیت LinkedIn تا پایان سال بود که متعاقب آن از طرف LinkedIn گزارشی بسیار اساسی از سود 3 ماهه‌ی سوم اعلام شد.

ادامه مطلب