محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

شرکت Apple، به میزان ۲/۸ میلیون از گجت‌های پوشیدنی نظیر Apple Watch را در ۳ ماهه‌ی سوم سال جاری روانه‌ی بازار کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که نزدیک به نیمی از کل بازار به ساعت‌های هوشمند این شرکت تعلق دارد. برآورد گروه تحلیلگر Canalys، مجموع محموله‌های ساعت هوشمند Apple را نزدیک به ۶/۱ میلیون در ۳ ماهه‌ی مذکور نشان می‌دهد که افزایش ۶۰ درصدی، نسبت به سال گذشته داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

در رویداد Playtime توسعه‌دهندگان Android، شرکت Google اعلام کرد به زودی اپلیکیشن‌ها در Play Store گزینه‌ای جدید دریافت می‌کنند که می تواند پیامد بزرگی را بر نحوه‌ی مشترک‌شدن کاربران داشته باشد. برای مثال، کاربران می‌توانند پیش از آنکه مشترک ثابت شوند، برای ۳ ماه اول اشتراک خود ماهیانه مبلغ ۱ دلار پرداخت کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

بازوی سرمایه‌گذاری Alphabet با نام Google Capital به‌طور بی‌سروصدا بر روی شرکت مادر Snapchat یعنی Snap Inc سرمایه‌گذاری کرده است. این سرمایه‌گذاری پس از آن انتشار یافت که در روز جمعه Google Capital نام خود را به CapitalG تغییر داد و لوگوی Snapchat را بر روی وب‌سایت خود قرار داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

شرکت Lattice Semiconductor Corp، سازنده‌ی تراشه‌های قابل برنامه‌ریزی اعلام کرد که توسط Canyon Bridge Capital Partners به قیمت ۱/۳ میلیارد دلار خریداری خواهد شد. Canyon Bridge، یک شرکت تازه تأسیس با سهام خصوصی تحت حمایت بودجه‌ی چینی‌ها است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

Twilio گزارش درآمدی ۳ ماهه‌ی سوم خود را منتشر ساخت. در این گزارش خبر از درآمد ۷۱.۵۳ میلیون دلاری، یعنی ۴ سنت کمتر از مقدار پیش‌بینی شده دیده می‌شود. درآمد کلی این شرکت ۶۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

Wish، شرکت سان‌فرانسیسکویی که تجارت الکترونیکی مبتنی بر دستگاه‌های موبایل آن سراسر امریکا و اروپا را با شیوه‌ی خرید آسان لباس و لوازم آرایشی خود گرفته است، خبر از جذب سرمایه‌ی ۵۰۰ میلیون دلاری دلاری داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

Spotify یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های پخش برنامه‌های آنلاین موسیقی در جهان است که حدود ۴۰ میلیون مشترک با پرداخت هزینه‌ی ماهیانه دارد. در تازه‌ترین اقدام این شرکت برای گسترش مسیر خود، مالکیت Preact را از آن خود کرده است. شرکت Preact، سرویس و پلتفرم مبتنی بر رایانش ابری است که به منظور کاهش ریزش کاربران و افزایش تعداد مشترکین شرکت‌هایی مانند Spotify ایجاد شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند