محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

آخرین خرید Facebook، شرکت CrowdTangle است که استارتاپی برای کشف محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. استفاده از این ابزار ساده‌ترین روش برای دنبال کردن خبرها و رویدادهای Facebook، Twitter و YouTube می‌باشد و مسیر اشتراک لینک‌ها در‌ رسانه‌های اجتماعی مذکور را شناسایی می‌کند. به نظر می‌رسد CrowdTangle از محبوب‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای است. مشتریان آن شامل NPR، BBC، BuzzFeed و Vox می‌باشند. اما این سرویس همچنین به مشتریان خود در سراسر آژانس‌های بازاریابی، لیگ‌های ورزشی و سازمان‌های غیر‌انتفاعی نیز سرویس ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

در ابتدا Facebook از ایده‌ی استفاده از گراف برای بیان روابط اجتماعی به طور گسترده بهره برد. ایده‌ای که توسط آن، دوستان، علایق و تمایلات کاربر به خوبی در آن به نمایش گذاشته می‌شود. این روش مشکلات خاص خودش را هم دارد، اما به نظر می‌رسد مفهوم کارایی برای حل بسیاری از مشکلات کسب‌‌‌وکاری دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

گویا پرچمداران جدید کمپانی Huawei توانسته اند خریداران خود را در بازار رقابت پیدا کنند. کل فروش گوشی های P9 و P9 Plus تنها در ماه سپتامبر بیش از 6 میلیون نسخه بوده و تا امروز این رقم به 9 میلیون دستگاه رسیده است. به گفته نمایندگان کمپانی Huawei، این میزان فروش برای این شرکت یک رویداد بزرگ محسوب می‌گردد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

Adobe اعلام کرد شرکت تکنولوژی تبلیغاتی TubeMogul را در یک معامله به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کرده است. شرکت TubeMogul که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است، یک پلتفرم برنامه‌نویسی است که به نمایندگی‌ها و برندها اجازه می‌دهد، ویدئوی تبلیغاتی خود را برای تمام پلتفرم‌ها طراحی، اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کنند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ با پشتیبانی بازار بورس سهام در آمریکا (NASDAQ) عمومیت پیدا کرد. اما این هفته، سهام آن از ۲۲ دلار به کمتر از ۸ دلار، تقریبا همان قیمت عرضه‌ی عمومی اولیه (IPO)، کاهش یافت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

Nvidia گزارش درآمد ۲ میلیارد دلاری برای ۳ ماهه‌ی سوم خود را داده است. این رقم از پیش‌بینی‌های صورت گرفته‌ی Wall Street چه از نظر دریافتی و چه از نظر درآمد خالص، فراتر رفته است. پس از آن، سهام Nvidia به میزان ۱۳ درصد رشد داشته و به رقم ۷۶.۶۶ دلار به ازای هر سهم رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

Twitter امروز اعلام داشت که یکی از قدیمی‌ترین مدیران اجرایی‌اش، Adam Bain، از سمت مدیر بخش عملیات کنار کشیده است. Anthony Noto، رئیس بخش مالی این شرکت، مسئولیت وی را خواهد گرفت. در پی این تغییر، Twitter بایستی به دنبال رئیس جدید بخش مالی نیز باشد.

ادامه مطلب