محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

پلتفرم تبلیغاتی جدید Facebook موسوم به Atlas به بازاریاب‌ها کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری کاربران را ردیابی کرده و در صورت استفاده از هر وسیله‌‌‌ی الکترونیکی عادات کاربران‌شان را بررسی کنند. Facebook روز جمعه اعلام کرد، سرور تبلیغاتی Atlas دچار تغییراتی خواهد شد، چرا که این شرکت معتقد است تبلیغ‌کنندگان بیشتر علاقه‌مند به معیارهای متریک و بصری می‌باشند. هیچ جدول زمانی خاصی برای خاتمه به شیوه از ارائه‌ی سرویس ایجاد نشده است، اما انتظار می رود هماهنگ کردن مشتریان موجود از این سرویس چند ماه به طول انجامد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

Google روز جاری اعلام داشت که شرکت Qwiklabs را خریداری نموده است. Qwiklabs پلتفرمی است جهت آشنایی بیشتر با عوامل اجرایی محیط رایانش ابری و نوشتن اپلیکیشن‌هایی بر روی آن.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

شرکت Airbnb که در سال ۲۰۰۸ توسط Jor Gebbia و Brian Chesky تاسیس شده است، یکی از بهترین و موفق‌ترین استارتاپ‌های حال حاضر است و در زمینه‌ی اجاره‌ی املاک مسکونی به مشتری‌ها، در هر جای دنیا که باشند، خدمات ارائه می‌کند. کسانی هم که صاحب خانه هستند و در زمینه‌ی املاک، سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز می‌توانند لیست اقامتگاه‌های مسکونی خود را در وب‌سایت این شرکت ثبت کرده و آن را اجاره دهند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

Facebook روز جاری طرح‌های خود برای گسترش فعالیت‌هایش در لندن را معرفی خواهد کرد. Nicola Mendelsohn، رئیس بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای Facebook اعلام داشت که این غول شبکه‌های اجتماعی، قصد دارد ۵۰۰ نیروی جدید در دفتر لندن خود استخدام کند تا مجموع نیروهای دفتر لندن این شرکت با ۵۰ درصد افزایش، به بیش از ۱۵۰۰ کارمند برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

Symantec در روز یکشنبه اعلام داشت شرکت LifeLock، سرویس محافظت از سرقت هویت را به مبلغ ۲.۳ میلیارد دلار خریداری می‌کند. به گفته‌ی Symantec هدف از این خرید، ایجاد بزرگ‌ترین پلتفرم حفاظت دیجیتال برای مشتریان و خانواده‌ها می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

Quantopian یک پلتفرم آنلاین است که می کوشد هر شخص را به یک تحلیلگر کمی موفق بدل سازد. این پلتفرم ۲۵‌ میلیون دلار بودجه‌ به رهبری Andreessen Horowitz، با مشارکت سرمایه‌گذارانی همچون Bessemer Venture Partners ،Point72 Ventures ،Khosla Ventures و Spark Capital جمع‌آوری کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

به گزارش رویترز شرکت امنیت سایبری Optiv Security، روز جمعه عرضه‌ی عمومی اوراق بهادار شرکت خود را آغاز کرد. بخش عمده‌ی این سهام را گروه سرمایه‌گذاری Blackstone به خود اختصاص داد. شایان ذکر است در سال ۲۰۱۵ که شرکت‌های امنیت سایبری Accuvant و Fishnet با هم ادغام شدند، شرکت Optiv وجود داشت و از طرفی در سال ۲۰۱۴ ، گروه Blackstone در شرکت Accuvant نیز سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده بود.

ادامه مطلب