محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

Airbnb در حال مذاکره با شرکت xiaozhu.com چینی برای گسترش اشتراک بازار اجاره‌خانه در کشور چین است. جلسات متعددی بین دو شرکت برگزار شده و بحث‌هایی شکل گرفته است که به احتمال زیاد پیشرفت این معامله را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

در تمام سودهای عملیاتی کسب شده از فروش گوشی‌های هوشمند در ۳ ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی، Apple موفق شده است ۹۱ درصد از این سود را از آن خود کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

بزرگ‌ترین شرکت مسافرتی آنلاین چین، Ctrip.com، روز چهارشنبه عنوان داشت که برای خرید شرکت اسکاتلندی Skyscanner به قیمت ۱.۷۴ میلیارد دلار به توافق رسیده است. در پی این خرید، ارزش سهام Ctrip به میزان ۹.۲ درصد رشد نشان داد و به ۴۴.۷۵ دلار به ازای هر سهم رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

Google در مجموع ۴.۵ میلیون دلار کانادا در حوزه‌ی تحقیقات هوش‌مصنوعی در موسسه‌ای در Montreal به منظور یادگیری الگوریتم‌ها، با تامین مالی یک صندوق دانشگاهی ۳ ساله، سرمایه‌گذاری کرده است که به پرداخت کمک هزینه‌ی هفت تن از اعضای هیئت علمی در موسسات دانشگاهی مختلف Montreal، از جمله دانشگاه Montreal و McGill منجر خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

کمپانی Apple در وب سایت رسمی خود از آغاز حراج سالانه محصولات در جشن سالیانه جمعه سیاه خبر داده است. به عقیده مسئولین این کمپانی، این روز بهترین زمان برای فروش محصولات با قیمت پایین تر ولی به میزان انبوه است. جمعه سیاه یا حراج جمعه، در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار می رود و به نحوی روز خرید کلی برای آغاز کریسمس به شمار می آید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

شرکت Macom اعلام کرد که قصد دارد در توافقی به ارزش ۷۷۰ میلیون دلار، شرکت Applied Micro را خریداری کند. این خرید می‌تواند روابظ صنعتی جدیدی را بین شرکت‌های این حوزه ایجاد کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند