محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

Twitter شرکت Yes، سازنده‌ی اپلیکیشین‌هایی مانند Frenzy و WYD را به منظور تشویق کاربران خود برای آشنایی بهتر با یکدیگر و رویدادهایی که اتفاق می‌افتد، خریداری کرد. جزئیات معامله هنوز اعلام نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

شرکت Osterhout به منظور توسعه‌ی نسل جدیدی از دستگاه‌های قابل حمل واقعیت افزوده و مجازی، مبلغ ۵۸ میلیون دلار جذب سرمایه داشته است. این مبلغ برای یک شرکت تازه تأسیس شاید زیاد به نظر برسد، اما بیانگر این مطلب است که تا چه اندازه حوزه‌ی ساخت چنین محصولاتی پر رقابت می‌باشد. از رقبای آن می‌توان به Magic Leap و Meta اشاره نمود که سرمایه‌گذاری‌های فراوانی روی آن‌ها انجام شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

Mozilla در روز گذشته اعلام داشت که درآمد آن در سال گذشته‌ی میلادی ۲۸ درصد رشد داشته است. یعنی بیشترین افزایش در ۳ سال گذشته. نزدیک به تمامی ۴۲۱ میلیون دلار ثبت شده به عنوان درآمد بنیاد Mozilla از طریق پرداخت‌های حق امتیازی صورت گرفته است. به عنوان بزرگ‌ترین نمونه می‌توان به پرداخت‌های مالی که موتورهای جست‌وجویی که به عنوان پیش‌فرض مرورگر Firefox قرار داده می‌شوند، اشاره نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

Yoky Matsuoka که در ماه می سال جاری میلادی به منظور کمک به بخش تکنولوژی سلامت به Apple پیوسته بود، این شرکت را ترک کرد. Matsuoka به منظور هدایت تیم‌های سازنده‌ی نرم‌افزار HealthKit، ابزار CareKit برای مدیریت نیازهای پزشکی بیماران، فریم‌ورک ResearchKit برای انجام مطالعات پزشکی از طریق دستگاه‌های Apple و دیگر الگوریتم‌های یادگیری ماشین به این سمت منصوب شده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

شرکت Box، گزارش درآمد ۳ ماهه‌ی سوم خود را منتشر کرد. این در حالیست که انتظارات Wall Street با سابقه‌ی درآمد ۱۰۲/۸ میلیون دلاری این شرکت و افزایش ۳۱ درصدی آن طی این سال‌ها همخوانی ندارد. میزان درآمد شرکت مذکور بیشتر از پیش‌بینی‌ ۱۰۰/۶۴ میلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

AngelList، سرویسی که همانند LinkedIn اما برای استارتاپ‌ها راه‌اندازی شده، خبر از خرید Product Hunt، پلتفرمی که کاربران به محصولات استارتاپی رای می‌دهند، داد. طبق اخبار منتشر شده، مبلغ این انتقال ۲۰ میلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ آذر

خرید و فروش املاک به راحتی و بدون صرف هزینه نیست. در همین راستا استارتاپ سانفرانسیسکویی Opendoor که ارائه‌ دهنده‌ی سرویس خرید و فروش املاک می‌باشد، ۲۱۰ میلیون دلار از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری Norwest Venture Partners به دست آورده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند