محبوب ترین ها
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ آذر

در آمد کل بازار اپلیکیشن های کاربردی موبایل در سال 2017 به میزان 166 میلیارد دلار برآورد شده است که این میزان 28,6% از سال 2016 بیشتر است. تمامی اطلاعات به دست آمده با بررسی کارشناسان کمپانی App Anie صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

شرکت Fitbit سازنده‌ی ابزارهای پوشیدنی هوشمند است که تاکنون سهام بازار خود را حفظ کرده است. بیشترین محبوبیت این شرکت در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند می‌باشد. حال با نگاهی گذرا به گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم بازار پوشیدنی‌ها، متوجه خواهید شد سال گذشته سهام بازار شرکت Fitbit روی هم رفته از ۲۱ به ۲۳ درصد افزایش جزئی یافته و میزان فروش محصولات این شرکت نیز ۱۱ درصد، یعنی حدود ۵/۳ میلیون ترقی داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

چند ماه پیش، اپلیکیشن Accompany رونمایی شد که Amy Chang مدیر عامل و موسس آن معتقد است، اپلیکیشن مذکور به راحتی می‌تواند جایگزین برنامه‌های دیجیتال chief-of-staff یا دستیار شخصی مدیر اجرایی شود. حال نسخه‌ی بتای آن در انگلستان در حال راه‌اندازی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

سرویس اتومبیل‌های خودران Uber برای تصاحب قله‌ی موفقیت میان رقبا، به تخصص در زمینه‌ی هوش مصنوعی نیاز دارد. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت در دنیای هوش مصنوعی خرید استراتژیکی را انجام ‌داده و مالکیت استارتاپ Geometric Intelligence را که توسط پژوهشگران دانشگاهیِ با تجربه برپا شده است، به دست آورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

شرکت Prox Dynamics که توسط Flir خریداری شد، کوچک‌ترین هواپیماهای بدون سرنشین را تولید می‌کند. از محصولات اصلی آن می‌توان به Black Hornet اشاره نمود که پهپاد کوچکی است که مورد استفاده‌ی ارتش برای نظارت و شناسایی قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

پس از گذشت چند ماه مالی سخت برای بخش موبایل LG، این شرکت اعلام داشت که Jo Seong-jin، رئیس بخش موفق لوازم خانگی خود را به سمت رئيس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید این شرکت منصوب کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

شرکت Pandora که از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات رادیو اینترنتی است، در روز جمعه سهام آن بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته و به ۱۲/۷۷ دلار رسید. این در حالی است که مسئولان Pandora به دنبال بررسی شرایط شرکت جهت فروش بوده‌اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند