محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

شرکت Uber که نخستی‌بار در سال ۲۰۰۹ میلادی با هدف مهیا نمودن امکان کرایه‌ی تاکسی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در سان فرانسیسکو فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون در بیش از ۶۵ کشور دنیا مشغول سرویس‌دهی است، در ۹ ماه اول سال جاری، به طور قابل توجهی بیش از ۲/۲ میلیارد دلار از درآمد خود را از دست داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

شرکت کانادایی BlackBerry Ltd که در زمینه‌ی تولید تجهیزات مخابراتی و مخابرات بی‌سیم فعالیت می‌کند و برای ساختن تلفن‌های هوشمند BlackBerry مشهور می‌باشد به تازگی مرکز تحقیقات مستقل رانندگی افتتاح خواهد کرد تا بخشی از تجهیزات صنعت خودرو مورد نیاز خودروهای کاملا خودکار یا خودران را ایجاد نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

روز پنج‌شنبه غول نرم‌افزاری خلاق Adobe گزارش درآمد خالص ۳ ماهه‌ی چهارم خود را ۳۹۹/۶ میلیون دلار و یا ۸۰ سنت در هر سهم اعلام کرد. سود Non-GAAP نیز در۳ ماهه‌ی مذکور ۹۰ سنت در هر سهم از درآمد ۱/۶۱ میلیارد دلار بوده که ۲۳ درصد بیشتر از سال‌های گذشته برآورد شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

Lumus موفق شده است برای ساخت عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده‌ی خود مبلغ ۴۵ میلیون دلار سرمایه جذب نماید. این شرکت پیش از این توانسته بود ۱۵ میلیون دلار از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متعدد دریافت داشته باشد و حالا این شرکت در حال اعلام دریافت مبلغ ۳۰ میلیون دلاری می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران سری آخر این شرکت، Quanta Computer، شرکت سازنده‌ی لپ‌تاپ تایوانی است. در بین سرمایه‌گذاران اسامی چون HTC، Shanda Group و Crystal-Optech نیز دیده می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

به نظر می‌رسد Super Mario Run موفقیتی را برای Nintendo به ارمغان نیاورده است. این بازی موبایل اگرچه توانسته است در ظرف ۲۴ ساعت ۵ میلیون دانلود داشته باشد، اما بازخورد منفی کاربران در مورد این بازی در App Store شرکت Apple، در حال تأثیر منفی بر روی سهام شرکت Nintendo می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

شرکت Verizon Communications Inc در حال بررسی کاهش قیمت خرید و یا خروج احتمالی ۴/۸۳ میلیارد دلاری سرمایه‌ی خود از مالکیت شرکت Yahoo، پس از اعلام دومین خبر مبنی بر هک ۱ میلیارد حساب کاربری این سرویس می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

بنابر گزارش منتشر شده از سوی Sergey Petrossov، بنیان‌گذار و مدیر‌عامل استارتاپ جت شخصی JetSmarter، در ارزیابی بودجه‌ی ۱/۵میلیارد دلاری خود، خبر از جذب سرمایه‌ی ۱۰۵ میلیون دلاری در سرمایه‌گذاری سری C خود داده است تا بتواند به اهدافی که همانا ایجاد بازار برای خدمات جت خصوصی است، دست یابد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

طبق گزارشات منتشر شده از سوی وال‌استریت ژورنال، Apple در حال در نظر گرفتن سرمایه‌گذاری تا سقف ۱ میلیارد دلار بر روی SoftBank Vision Fund می‌باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند