محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

Google تیم پشت سیستم‌عامل Cronologics را خریداری نمود. این استارتاپ هدفش توسعه‌ی پلتفرم ساعت هوشمند برای استفاده از محصولات بازار بوده است. جزئیات توافق هنوز مشخص نشده است، اما اعضای تیم Cronologics به بخش پوشیدنی Android ملحق خواهند شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

Microsoft همچنان هیچ‌گونه آماری از فروش محصولات Surface خود منتشر نکرده است. اما در ۱۲ دسامبر، این شرکت اطلاعاتی را پیرامون میزان تقاضای محصولات خود، به خصوص سامانه‌ی کنفرانس surface Hub بیان داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

آن دسته از کاربرانی که تاکنون در مقابل خرید گوشی هوشمند Xiaomi Mi5 مقاومت کرده اند، با خبر خوشی روبرو شده اند، زیرا این هفته قرار است این تولید کننده محصول خود را در بازار چین با حداقل قیمت یعنی 220 دلار عرضه کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ آذر

Bill Gates ،Jeff Bezos ،Vinod Khosla ،Jack Ma ،John Doerr و ۱۵ سرمایه‌گذار دیگر، شرکت سرمایه‌گذاری جدیدی به نام Breakthrough Energy Ventures را که حداقل ۱ میلیارد دلار سرمایه‌ی خالص در شرکت‌های Cleantech در طول ۲۰ سال آینده تزریق خواهد کرد، تشکیل داده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ آذر

‌Blackmore موفق شده است ۳.۵ میلیون دلار سرمایه به منظور ساخت سامانه‌ای با تکنولوژی حسگرهای LIDAR که به خودروها کمک می‌کند جزئیات بیشتری را نسبت به حسگرهای موجود در بازار ببینند، جذب کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ آذر

پس از گذشت ۵ ماه از آغاز کار شرکت Sixa به عنوان بخشی از Y Combinator در تابستان ۲۰۱۶، در حال حاضر سرویس آن برای استفاده‌ی عموم در دسترس است و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد، کامپیوتر شخصی مجهز به سرویس رایانش ابری داشته باشند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر

Yik Yak یک اپلیکیشن پیام‌‌رسان کمتر شناخته شده است که عملکردش با اپلکیشن‌های چت دیگر متفاوت است. در این اپلیکیشن نیاز به ثبت‌نام یا فعال کردن حساب کاربری وجود ندارد و به محض نصب و اجرای اپلیکیشن، می‌توان از آن استفاده کرد. برخلاف اپلیکیشن‌های دیگر می‌توان حتی به صورت ناشناس وارد آن ‌‌شد. این اپلیکیشن در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، محیط‌های دانشگاهی را فرا گرفت.

ادامه مطلب