محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان

شرکت Amazon اعلام کرد یک نسخه از برنامه‌ی عضویت Prime را به مشتریان خود در چین عرضه می‌کند. این طرح شامل حمل‌ونقل برون مرزی رایگان از فروشگاه جهانی Amazon به‌علاوه حمل‌ونقل داخلی رایگان می‌باشد . ارزش این خدمات که رقبای داخلی مانند Alibaba و JD.com نیز ارائه می‌دهند، ۳۸۸ یوان معادل ۵۷/۲۳ دلار در سال می‌باشد؛ البته پس از گذشت سال اول و با در نظر گرفتن کسورات.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

عملکرد درآمدی سرویس‌های Amazon بیش از ۳ برابر بزرگتر از تجارت الکترونیک این شرکت در آمریکای شمالی است. Amazon نتایج مالی ۳ ماهه‌ی سوم خود را اعلام کرد که بسیار پایین‌تر از انتظارات بازار سرویس‌های شرکت مذکور بود. با این حال، خدمات Amazon به رشد سریع خود ادامه می‌دهند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

با به پایان رسیدن ماجرای خرید Twitter، این شرکت در حال حاضر به دنبال راهی برای رفع ضرر و زیان‌های خود با ایجاد کسب‌وکاری سود‌آور است. شرکت مذکور در۳ ماهه‌ی سوم درآمد بیشتری نسبت به انتظار Wall Street داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

Vessel اعلام کرد که سرویس اشتراک ویدیویی‌اش را به شرکت Verizon به منظور استفاده‌ی بهینه از قابلیت‌های آن در پیشبرد اهداف دراز مدت این غول ارتباطاتی در پخش آنلاین ویدیو، واگذار کرده است. شرایط مالی این قرارداد در هاله‌ای از ابهام است اما Vessel تا پایان اکتبر در پشت صحنه‌ به منظور رسیدگی به مشترکین خود حضور خواهد داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

امروز، رئیس MiT خبر از راه‌اندازی Engine، نوع جدیدی از شرکت سرمایه‌گذاری داده است که هدف آن پشتیبانی از استارتاپ‌هایی است که بر روی نوآوری‌های علمی و تکنولوژیکی کار می‌کنند و پتانسیل تأثیر اجتماعی بالایی از سوی آنان وجود دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

شرکت Lyft، یکی از وسیع‌ترین شبکه‌های حمل و نقل دنیا، کمپین بازاریابی اثربخشی را راه‌اندازی کرد و به نظر می‌رسد کلیه‌ی هزینه‌ها را خود متقبل شده است. این شرکت اظهار داشت تا‌کنون ۱۷ میلیون خودروی بدون سرنشین به بازار عرضه کرده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از ۲.۴ برابر افزایش داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

طبق گزارش‌های منتشر شده، Snap به دنبال جذب سرمایه‌ی ۴ میلیارد دلاری در هنگام عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود می‌باشد. بنابراین ارزش حدودی این شرکت را می‌توان رقمی در حدود ۲۵ تا ۳۵ میلیارد دلار تخمین زد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

Twitter حدود ۸ درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. این شرکت نتوانست سهام خود را به فروش برساند به این علت در صدد کاهش حدود ۸ درصد از کارکنان خود برآمده است، یعنی تعدیل حدودی ۳۰۰ نفر از کارکنان. این شرکت سال گذشته و همزمان با انتخاب Jack Dorsey به عنوان مدیرعامل جدید نیز تعدادی از کارکنانش را اخراج کرده بود. البته برنامه‌ریزی این اخراج‌ها هنوز ادامه دارد و ممکن است تعداد افراد اخراجی تغییر کرده و یا به آنها اضافه شوند.

ادامه مطلب