محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ آبان

شرکت بزرگ ارتباطاتیAT&T با شرکت رسانه‌‌ای Time Warner بر سر خرید شرکت مذکور به توافق رسیدند. قرارداد مذکور بیش از ۸۵ میلیارد دلار و ۱۰۷.۵۰ دلار در هر سهم تخمین زده شده است. انتظار نمی‌رود عقد قرارداد فوق تا پایان سال ۲۰۱۷ امکان پذیر باشد. اما به اتفاق آراء هیئت مدیره‌ی هرکدام از شرکت‌ها این توافق‌نامه تایید شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ آبان

Samsung به دنبال اقداماتی است تا ضربه‌ای که ناشی از اتفاقات پیرامون Galaxy Note 7 به برند این شرکت وارد نموده است را تا حدودی مرتفع سازد. یکی از آن اقدامات، طرح واگذاری گوشی‌های Galaxy S8 یا Note 8 به کاربرانی است که گوشی Note 7 خود را با Galaxy S7 تعویض نموده‌اند. البته این طرح فعلا تنها در سطح کره‌جنوبی اجرا شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

اخیرا خبرهای با ثبات و محکمی در حوزه‌ی صنعت رایانش ابری، به خصوص سرویس‌های تجمیع‌سازی به گوش می‌رسد. Wipro که یک شرکت فناوری اطلاعاتی است که در هند شروع به کار کرده، به تازگی خبر از خرید ۵۰۰ میلیون دلاری شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات رایانش ابری Appirio را داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

Walmart خبر از سرمایه‌گذاری۵۰ میلیون دلاری بر روی سرویس خرید آنلاین و تحویل محصولات عطاری چینی با نام New Dada داده است. Walmart این خبر را در روز جمعه اعلام داشت و هدف خود را از این سرمایه‌گذاری گسترش نفوذ خود در سرویس‌های فروش آنلاین منطقه‌ای در سطح جهان و کمک به آنان در جهت افزایش فروش‌شان در دومین اقتصاد بزرگ جهان عنوان داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

Lyft، شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات اشتراک خودرو مشکلات فراوانی را برای رقابت با Uber داشته است. این شرکت اخیرا به دلیل ترک دو نیروی اجرایی رده‌ بالایش، اقدام به استخدام دو نیروی جایگزین کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

شرکت eBay روز چهارشنبه نتایج مالی 3 ماهه‌ی سوم خود را منتشر ساخت. این شرکت سود سهام ۲.۲۲ میلیارد دلاری را به ارمغان آورده است. البته پیش‌بینی‌ها رقمی در حدود ۲.۱۹ میلیارد دلار را برای این شرکت تخمین زده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

درآمد ۳ ماهه‌ی سوم شرکت Verizon بیش از انتظارات بوده است، اما درآمد ملزومات شبکه‌ی بی‌سیم این شرکت به شدت کاهش یافته است. شرکت مذکور ۴۴۲ هزار مشترک تلفن همراه را به مشترکین خود اضافه کرده است که افزایش درآمد ۲۴ درصدی بالغ بر ۲۱۷ میلیون دلاری نسبت به سال گذشته را در بخش فروش IoT در بر داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

چین موفق شده است به بزرگ‌ترین بازار App Store در جهان تبدیل شود. این کشور بیش از ۱.۷ میلیارد دلار در ۳ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی دریافتی داشته است که این رقم چین را جلوتر از آمریکا با اختلاف ۱۵ درصدی قرار می‌دهد. آمریکا از سال ۲۰۱۰ همواره رتبه‌ی نخست بزرگ‌ترین بازار iOS را در اختیار خود داشته بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند