محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

Apple تاکنون استعدادهای زیادی را از شرکت طراح چیپ بریتانیایی، Imagination Technologies به خدمت گرفته است. شرکتی که پردازنده‌های گرافیکی iPhone 7 را طراحی کرده است. Apple در ماه مارس تأیید کرد از طریق بازار سهام لندن طرح خرید Imagination Technologies را مطرح کرده اما پیشنهاد جدی برای خرید این شرکت طراح چیپ ارائه نکرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

Affirm، استارتاپ اعطای وام آنلاین که توسط یکی از بنیان‌گذاران PayPal، آقای Max Levchin تأسیس شده است، ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه به صورت وام دریافت کرده است. این جذب اعتبار از سویی دریافت شد که Affirm حجم مقروضات خود را در سال گذشته‌ی میلادی ۳ برابر کرده بود که این مقدار به هزاران میلیون دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

‌Baidu، موتور جست‌وجوی چینی، امروز اعلام داشت که قصد سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری بر روی بخش‌های متوسط و بزرگ اینترنت خواهد داشت. گفته‌ می‌شود این اقدام در جهت تحکیم جایگاه این شرکت در مقابل رقبایی چون Tencent Holdings و Alibaba Group Holdings صورت گرفته است. رقبایی که در زمینه‌ی هوش‌مصنوعی و واقعیت افزوده و مجازی بسیار خوب عمل کرده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

این خبری بود که رئیس و مدیراجرایی شرکت تازه شکل گرفته‌ی HP Inc در رویداد آنالیزگرهای امنیتی ۲۰۱۶ بیان داشته است.
وی از کارهای انجام شده در سال اول شکل‌گیری HP ابراز رضایت کرده و اجرای قوی و مطمئن را سرلوحه‌ی تمامی امورات این شرکت دانسته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

Samsung اعلام داشت که توقف تولید گوشی Galaxy Note 7 ضرر ۳ میلیارد دلاری را در ۶ماهه‌ی دوم سال مالی جاری به این شرکت تحمیل کرده است. این گوشی که حتی پس از تعویض، دچار حوادث آتش‌سوزی و انفجار شده بود، از ماه آگوست خبرساز شد. پس از فراخوان بازگشت این گوشی‌ها که مشکل آن باتری اعلام شده بود، Samsung اقدام به تعویض گوشی‌های خود در سراسر جهان نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

Pinterest امروز اعلام داشت که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر از سرویس آن استفاده و بیش از ۷۵ میلیون نیز ایده‌های خود را در آن به اشتراک گذاشته‌اند. این مقدار حاکی از ۵۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته دارد. Pinterest در سال میلادی گذشته، ۱۰۰ میلیون کاربر فعال داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

Verizon دلیل معقولی برای کاهش قیمت توافق خرید Yahoo از مبلغ ۴.۸۳ میلیارد دلار می‌آورد. دلیلی که برخواسته از نشر اطلاعات بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر سرویس Yahoo بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

هفته‌ی گذشته، Samsung تراز مالی منتشر ساخت که نشان‌دهنده‌ی تأثیر پایین مشکلات ایجاد شده از سوی Galaxy Note 7 بود. اما به گفته‌ی این شرکت، پیش‌بینی‌های مالی بر اثر مشکلات Note 7، دچار تغییرات زیادی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۱ مهر

مدت کوتاهی پس از سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری Apple بر روی شرکت اجاره‌ی خودروی چینی، Didi Chuxing، یک صندلی از اعضای هيئت‌مدیره‌ی آن به Apple تعلق گرفت. طبق اخبار منتشر شده، این صندلی جزئی از قرارداد نبوده است اما طبق نظر سازمان تنظیم‌مقررات کشور چین، این پیشنهاد در ژوئن سال جاری میلادی به Apple ارائه گردید.

ادامه مطلب