محبوب ترین ها
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد

بهترین انتظار بلند مدت در زمینه ی تکنولوژی و بیشتر در مورد پرینت و وب.
بر اساس شایعات تا این جای کار، کنسول دستی NX از شرکت Nintendo منحصر به فرد خواهد بود. این قطعه از Eurogamer به عنوان یک وب سایت و منبع برخی از جزئیات محسوب می شود که نگاهی به این مسئله انداخته است که چرا ایجاد کمی تغییر ممکن است بتواند به عنوان بهترین شرط بندی این شرکت محسوب شود. یک دستگاه با صفحه ی لمسی که دارای دسته های کنترلی قابل جدا شدن است ممکن است عجیب به نظر برسد؛ اما در صورتی که گزارشات حقیقت داشته باشند، "ما باید از عجیب و غریب بودن NX لذت ببریم و آن را جشن بگیریم." همانطور که Eurogamer در اینجا توضیح می دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

به گزارش شرکت App Annie متخصص در آمار و تحلیل ارقام، توسعه دهندگان این بازی در بازه زمانی 23 و 24 جولای، مبلغ 5 میلیون دلار بدست آورده اند.
به گزارشی از Venture Beat این بازی به طرز شگفت انگیزی در حال گسترش در میان کاربران است حتی گروه های سنی بالا نیز به نصب آن در گوشی های خود تمایل دارند کاربران روزانه 10میلیون دلار برای این بازی هزینه می کنند.
بالا ترین میزان افزایش درآمد بازی متعلق به ژاپن است .با اینکه زمان زیادی از عرضه رسمی این بازی برای گوشی های موبایل نمی گذرد، میزان دانلود و خرید این بازی برای کاربران اندروید و آی او اس در سراسر جهان به صورت فزاینده ای در حال رشد است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

کمپانی Ninatic Labs اولین بروزرسانی بازی محبوب و پرطرفدار خود را در اپلیکیشن مارکت گوگل پلی و اپ استور منتشر کرد. در حال حاضر تنها با جستجوی بازی در مارکت خود می توانید آن را بروزرسانی کنید.
تازه چه خبر؟
در نسخه جدید 1.1 پوکموم گو، می توانید آواتار خود را - با تغییر رنگ مو، چشم، پوست، لباس، کفش و کوله پشتی سفارشی کنید. علاوه بر این ظاهر برنامه کمی تغییر کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

در طول نمایشگاه ChinaJoy 2016 در چین، سازندگان استدیوی اسمایل گیت در کره جنوبی، اعلام کردند ، بازی در سبک تیراندازی چند نفره با نام CrossFire 2 عرضه خواهد شد.
چند ماه پیش، توسعه دهندگان بازی مکس پین، آلن ویک و کوانتوم بریک اعلام کردند؛ در حال کار بر روی پروژه دوم خود هستند و این احتمالا یکی از آن هاست.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

بازی پوکمون گو بدون شک محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده است. برخی از کاربران با احساس رضایت کامل در طول روز در حال جمع آوری هیولا این بازی هستند ، در حالی که برخی دیگر به شدت این بازی را مورد تمسخر قرار داده اند. این این خبر به جالب ترین کارتون و تصاویر منتشر شده در این بازی می پردازیم.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

این پایین ترین قیمت رسمی است که تا کنون برای Xbox One وجود داشته است، البته در صورتی که قدیمی بودن طراحی آن برای شما مشکلی نداشته باشد.
آیا تنها یک Xbox One برای ارزان ترین قیمت ممکن می خواهید، و تنها به دنبال داشتن یک Xbox One S قدرتمندتر، سبک تر و شیک تر نیستید؟ مایکروسافت قصد دارد تا روز شما را بسازد و به پایین آوردن قیمت آمریکایی مدل اورجینال آن پرداخته است، Xbox One 500GB با قیمت 249 دلار و برای مدت زمان محدود ارائه شده است ، و بدون شک به جابه جایی این دستگاه ها قبل از آن که Xbox One S 500GB در همین سال به بازار عرضه شود، می پردازد. که می تواند هر بسته ای را در بر بگیرد. شما می توانید کنسول تخفیف خورده را هم اکنون در آمازون پیدا کنید، و GameStop نیز این پیشنهاد را با عرضه ی یک کارت هدیه ی 30 دلاری، شیرین تر کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

پاییز امسال که Propel پهپادهای رسمی جنگ ستارگان را عرضه کند، طرفداران این مجموعه می توانند در حیاط خانه خود یک جنگ واقعی راه بیندازند. این کمپانی سازنده اسباب بازی قبلاً یک نمونه کوچک از هلیکوپترهای فالکون میلینیوم، یک X-Wing و یک دوچرخه speeder ساخته بود. به نقل از نشریه wired، ملخ های این پهپادها شفاف است و در زیر آن ها تعبیه شده تا محصول نهایی تا حد امکان به واقعیت نزدیک باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ مرداد

سرویس امنیت و اطلاعات فضای سایبری روسیه اعلام کرد: این ارگان با همکاری شرکت تحقیقاتی Proofpoint، که بر روی امنیت فضای مجازی تمرکز دارد، موفق به پیدا کردن ویروس اندرویدی در نسخه های غیر رسمی این بازی شده اند.
به کاربران اندروید توصیه می شود این بازی را از سایت های غیر معتبر دانلود نکنند. به گفته این سازمان، یکی از ویروس هایی که کمپانی Proofpoint در این اپلیکیشن یافته است درویدجک نام دارد و می تواند دسترسی شما را به گوشیتان مسدود کند همچنین به سارقان اجازه خواهد داد تا اطلاعات شخصی شما را به سرقت ببرند.

ادامه مطلب