محبوب ترین ها
سرگرمی
سید سجاد احمدی۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

در مصاحبه ای که Financial Times با مدیرعامل سونی داشت آقای اندرو هاوس این شایعه را تایید کرد که؛ پلی استیشنی جدید و قویتر با اسم کدِ Neo در راه است اما در مراسم E3 از آن پرده برداری نمی شود.
ایشان در ادامه می گوید: این دستگاه جدید در کنار Ps4 فعلی به فروش می رسد و تا پایان نسل 8ام کنسول ها درکنار نسخه استاندارد می ماند و مزاحمتی برای آن ایجاد نمی کند. در واقع تا پایان خط تولید در نظر گرفته شده برای نسخه استاندارد هر دوی این محصولات تولید شده و نسخه جدید جایگزینی برای نسخه فعلی نخواهد بود.
از قابلیت های کنسول جدید این است که ویدئو و بازی ها را می تواند به صورت 4k اجرا کند, همچنین در گزارش های رسیده تمام بازی ها, یا تعداد بسیار زیادی از آن ها بر روی نسخه استاندارد پیشین قابل اجرا هستند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

یکی از کاربران YouTube تحت نام مستعار Robotater Boom ویدیویی منتشر کرده ، که در آن با یک روش غیر معمول بازی معروف اسکایریم را بازی می کند در این روش،گیمر به جای استفاده از صفحه کلید یا موس از یک گیم پد با سیب زمینی بازی می کند.
گیم پد سیب زمینی
این سیستم با استفاده از 12 تکه سیب زمینی ساخته شده که می توان با آن بازی کامپیوتری را انجام داد . او برای این کار از پلت فرم Makey Makey استفاده کرده است. این سیستم با یک پلت فرم خاص به شما اجازه می دهد تا با استفاده از هر نوع شی رسانا، برای خودتان گیم پد بسازید.
در حقیقت Makey Makey Go یک رابط USB است که یک گیره ی سرخود دارد و به یک سطح تماس واحد متصل می شود. سر دیگر گیره می تواند به هرچیزی که جریان الکتریکی دارد متصل شود. وقتی این دکمه ی موقت را لمس می کنید داده ی Makey Makey فعال شده و کامپیوترتان فشار وارده به جسم متصل به سرِ دیگر رابط را به عنوان فشار دادنِ یک دکمه می بیند.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

اگر می توانستید به تولید ماشین بخاری بپردازید که از یک کنسول هم کوچکتر باشد، و از قابلیت های بیشتری نسبت به ایکس باکس 360 و PS3 برخوردار باشد و با سیستم عامل ( و حتی برخی از اجزای) دستگاه مورد نظر شما همخوانی داشته باشند، چه احساسی داشتید؟ این دقیقا چیزی است که Intel امیدوار است بتواند به وسیله ی آخرین نسخه ی NUC و به کمک سخت افزار جدید خود به آن دست پیدا کند.
نام فنی این دستگاه NUC Kit NUC6i7KYK می باشد، Intel تصمیم گرفته است تا آخرین محصول کامپیوتر مینی خود را با عنوان خلاصه شده ی “Skull Canyon” نام گذاری کند. و شما را از احساس شرمندگی که ممکن است به دلیل تلفظ اشتباه نام طولانی این محصول پیدا کنید ، رها کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد

مانند گذشته، ابتدا برای علاقه مندان بازی های کامپیوتری توضیحی کوتاه در مورد این بازی خواهیم داد:
جزیره مرده (به انگلیسی: Dead Island) یک بازی اکشن ماجرایی در سبک ترسناک است که توسط تکلند ساخته شده و دیپ سیلور آن را برای کنسولهای ایکسباکس ۳۶۰، پلیاستیشن ۳ و مایکروسافت ویندوز منتشر کردهاست .این بازی رسماً در ۲۰۰۶ معرفی شد اما تا سال ۲۰۱۱ به تعویق افتاد. در نهایت این بازی در ششم سپتامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. نسخه دوم این بازی هم در سال ۲۰۱۳ و در اردیبهشت ۱۳۹۲ عرضه شد.
این بازی با دید اول شخص در محیطهایی بزرگ شروع میشود و بر اساس ماموریت گرفتن و گشت و گذار بنیان شده است. این بازی قابلیت انتخاب شخصیت بازی بر اساس قابلیتها را دارد و با کشتن زامبیها سطح بازیکن بالاتر میرود و قابلیتهای جدیدی به تواناییهای او اضافه میشود. به محض ارائه بازی بیش از چهل باگ در بازی پیدا شد که عذر خواهی سازندگان را در پی داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد

این امر نشانه ای از آمدن کنسول های جدید به بازار و یا انجام معامله ای بهتر است؟
اگر مایکروسافت امیدوار است که بتواند به سرکوب کردن شایعات در مورد سخت افزار ایکس باکس جدید E3 بپردازد، پس باید بداند که کار خود را به بهترین شکل انجام نمی دهد. این شرکت به صورت دائمی و در همه جا به کاهش قیمت کنسول ایکس باکس وان در حدود 50 دلار پرداخته است، که بدین ترتیب قیمت اصلی آن به 299 دلار کاهش پیدا کرده است، حتی برخی از بهترین بسته های 1TB که چندین بازی را شامل می شوند نیز در حال حاضر به قیمت 319 دلار فروخته می شوند.

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

خبرهای جدید حاکی از آن است که به احتمال زیاد در سال 2017 ایک باکس جدیدتری ارائه خواهد شد که در آن بازی ها واضح تر و سریع تر انجام خواهند شد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده مایکروسافت دو مدل جدید از کنسول خود را در دست ساخت دارد. یکی از آن ها با نام رمز Scorpio [عقرب] شناخته شده و در سال 2017 عرضه می شود. اسکورپیو را می توان نسخه قدرتمند تر اکس باکس وان قلمداد کرد که دارای یک پردازنده گرافیکی قوی تر هم هست.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت

بتسدا به تازگی تریلر بازی جدید Fallout 4: Far Harbor را منتشر کرده است این بازی با نوع جدیدی از سلاح و زره های پوشیدنی، سفینه های جدید ودشمنان قدرتمند ارائه خواهد شد. البته در این سری بازیکن به شهر جدیدی برای ماموریت اعزام خواهد شد.
Far Harbor - یک شهر ماهیگیری است که توسط نیروهای خشن و جنگجو احاطه شده است.نام این شهر از ایالت مین واقع در شمال شرقی آمریکا الهام گرفته شده است.
ساکنان توسط افراد خشن و بسته شده. مین بیشتر به خاطر مناظر طبیعی از جمله ناهمواریها، سواحل عمدتاً صخرهای، جنگلهای انبوه و آبراههای زیبایش برای نشه این بازی در نظر گرفته شده است. دراین بازی شهر در غباری از رادیواکتیو مدفون شده و حتی می توانید اسکلت نهنگ مرده را در ساحل آن ببینید.

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۲۰:۶ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

ما بهترین بازی‌های عرضه شده برای اکولوس ریفت را ارائه کرده‌ایم.
دستگاه اکولوس ریفت ممکن است آن دستگاه انقلابی که از یک هدست واقعیت مجازی انتظار داشتیم نباشد (محصول دیگری این افتخار را دریافت کرده است) اما هنوز هم بازی‌های با کیفیتی برای عرضه دارد. در ادامه بهترین بازی‌های ارائه شده برای اکولوس ریفت تا به اینجا را معرفی کرده‌ایم.
مهم‌ترین چیزی که باید به در مورد اکولوس ریفت به یاد داشته باشید این است که برای بازی‌های اول شخص مناسب نیست. در ابتدای کار شما با محیطی مواجه می‌شوید که با آنچه قبلاً در محیط‌های بازی کلاسیک و با دسته‌های بازی تجربه کردید، بسیار متفاوت است. افزودن واقعیت مجازی می‌تواند هر ژانر بازی را جذاب‌تر کند پس هنوز هم فواید جذابی برای این دستگاه وجود دارد؛ اما هنوز هم تفاوت زیادی میان تجربه‌های انتقالی بازی‌هایی که توانایی‌های خیره‌کننده‌ای در به چالش کشیدن ذهن داشتند و بازی‌هایی که تنها کمی جالب‌تر در محیط واقعیت افزوده 360 درجه هستند، وجود دارد.
بسیاری از بازی‌های ریفت متعلق به دسته دوم هستند. اگر می‌خواهید بیشتر نوع اول را تجربه کنید بهتر است یک هدست HTC Vive بخرید.

ادامه مطلب