محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

کمپانی GlassLab با دریافت مجوز می تواند بازی کامپیوتری استراتژیک محبوب Civilization Vرا در مدارس برای اهداف آموزشی ارائه کند .سازندگان این بازی می گویند دانش آموزان با یادگیری این بازی قادر به تمرین برای یادگیری اصول اولیه علم اقتصاد، سیاست و تاریخ همچنین تصمیم گیری هایی مناسب در مواجهه با شرایط، می باشند.

در بازی Civilization Vبازیکنان شروع به رهبری یک گروه کوچک از مردم خواهند کرد و سپس دولت خود را تشکیل خواهند داد. در بازی شما باید فعالیت هایی مربوط به کنترل جمعیت و مذاکره با رهبران کشورهای دیگررا انجام دهید. در پایان بازی می توانید امپراطوری خود را ایجاد نمایید.
البته باز هم مانند گذشته برای علاقه مندان توضیح مختصری از بازی را ارائه می دهیم:

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد

در نمایشگاه E3 2016 برخی از بازی هایی که در غرفه مایکروسافت بر روی PC در حال اجرا بودند ، نه بر روی کنسول Xbox One.
بر خلاف سونی، مایکروسافت قادر (و یا تمایلی) به اجرای برخی از دموی های بازی خود بر روی کنسول Xbox One ندارد.
با توجه به گزارش وب سایت ایتالیایی Games.it ، بازی Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands ، با تنظیماتی نزدیک به تنظیمات بازی ایکس باکس وان بر روی PC اجرا می شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

نو آوری جدید اپل در WWDC برای قسمت خسته کننده برنامه هرساله اش
قسمت قوانین و شرایط اپل که خسته کننده ترین قسمت برنامه هرساله WWDC این شرکت است امسال تبدیل به یکی از بخش های کم و بیش هیجان انگیز این شرکت در برنامه امسال شد. اپل با کمک شرکت Madefire برای بخش قوانین و شرایط امسالش که همه ساله برای بینندگان بیشتر به یک لالایی می ماند تا یک بروز رسانی و اعلانیه جدید از اپل، یک کتاب کامیک مصور طراحی کرد و قوانینش در راستای امنیت، بازده، قسمت تجاری، طراحی و قوانین دیگر را به این صورت و به شکلی جدید به بینندگان ارائه داد. این کتاب مصور را که البته به صورت رایگان می باشد می توانید از این لینک دانلود کنید.
از آنجایی که این کتاب مصور برای بزرگسالان طراحی شده بود فرصت خوبی بود که اپل صحبت هایی را که به طور مستقیم تاکنون نتوانسته با آن ها در میان بگذارد به آن ها برساند به عنوان مثال در بخشی از این کامیک بوک آمده است که؛ «ما در معرفی و پخش برنامه ها برای کودکان حساسیت های ویژه ای داریم و کنترل های خوبی در این زمینه انجام شده است اما اینکه خود والدین هم در این زمینه حواسشان به کودکان باشد می تواند همیار و کمک رسان ما در این زمینه باشد».

ادامه مطلب
سرگرمی
سید سجاد احمدی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

دیگر احتیاجی به استفاده از دستگاه های اندرویدی برای به اشتراک گذاشتنِ تجربه بازی های جیبی خود ندارید، اپل در مراسم WWDC به بینندگان نشان داد که iOS10 شامل ابزارReplayKit Live خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد تجربه استفاده از بازی ها و نرم افزار های دیگر خود را به صورت زنده در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. صداهای ضبط شده و کلیپ های ویدئویی شما هم از این روش می شود به اشتراک گذاشت اما در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا iOS10 و برنامه های جدیدش به دست کاربران برسد،

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

در این جا در مورد هزینه ای که انتظار دارید برای کنسول 4K مایکروسافت پرداخت کنید، صحبت می کنیم.
در این مورد نیز مانند بسیاری دیگر از اطلاعیه های مایکروسافت، جزئیات کنسول جدید Xbox One S ، قبل از اینکه این شرکت شانس تایید آن در رویداد E3 خود را داشته باشد، به بیرون درز پیدا کرد. حالا این محصول رسمی شده است، ما می دانیم که این محصول از قابلیت پشتیبانی 4K و HDR ، یک هارددرایو 2TB و یک پورت USB برای لوازم جانبی کینکت که به ندرت استفاده می شود ( در صورتی که شما به خرید یک آداپتور بپردازید)، برخوردار است. همچنین این دستگاه 40 درصد کوچکتر از مدل قبلی خود می باشد و از یک منبع تغذیه ی یکپارچه استفاده می کند، اما قیمت آن چه قدر است؟

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ خرداد

همه ی این ها به عنوان بخشی از استراتژی جدید کارت های گرافیک AMD می باشند. قدرت بازی ها در دست بودجه قرار دارد.
پس از این که واقعیت مجازی Radeon RX 480 200 دلاری ما را غافلگیر کرد، AMD خط تولید جدید GPU خود در E3 را به نمایش گذاشته است. Radeon RX 470 به ارائه ی " بازی های HD با قدرت مناسب" می پردازد که این مسئله بدین معناست که آنها افرادی را نشانه گرفته اند که نیاز دارند همه چیز به آرامی و در سطح 1080p برای آن ها اجرا شود. و در نهایت Radeon RX 460 به بازار آمده است که بدین معناست که تقاضای کمتری برای عناوین esports وجود دارد. AMD در اصل تنها به بازی گرفتن کارت های E3 می پردازد، اما هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و یا موجود بود آن ارائه نشده اند. اما از آن جایی که RX 480 از قیمت 200 دلار آغاز می شود، پس احتمال می رود که این محصول از قیمت بسیار پایین تری برخوردار باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

ربات ها، Pokemon و همه چیز از جمله جنگ ستارگان در اینجا وجود دارند.
نمایشگاه اسباب بازی امسال در توکیو در نمایش و ایجاد تاثیرگذاری در مقایسه با نمایشگاه سال 2014، با شکست روبرو شد. ( شاید به همین دلیل است که این نمایشگاه تنها دو سال یکبار برگزار می شود). البته ما نگاهی گذرا به آنچه که شرکت های عروسک سازی ژاپنی در مورد خریداران فکر می کنند، انداختیم: تقریبا تمام اسباب بازیهای دختران به رنگ صورتی آغشته شده اند، از نگین های تزیینی گرفته تا شخصیت های مانگا با چشم های بزرگ و غول پیکر، در حالی که اسباب بازی های پسران ترکیبی از قطارها، قطارهایی با دوربین ، قطارهایی که به تلفن هوشمند شما متصل می شوند ، قطارهای مگلو ( دارای راه آهن مغناطیسی تندرو) و باز هم قطار و قطار می باشند. برای ما به عنوان یک شهروند غیرژاپنی که در این نمایشگاه حضور داشتیم،

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

عرضه رسمی شرلوک هلمز: دختر شیطان آغاز شد. این سری داستانی پلیسی که نقش اصلی آن خود شرلوک است و در خلال بازی وادار به رویارویی با مسائل خانوادگی، احساسی و انتقام جویانه و بسیاری از حوادث عجیب و غریب رخ خواهد داد. البته صحنه های اکشنی نیز توسط سازندگان به بازی اضافه شده است. این بازی برای PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند