محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت

به گزارش پیوست، ادغام شرکت اینترنتی صبانت با دیگر بازیگر این بازار یعنی های‌‌وب که تابستان سال پیش کلید خورده بود بعد از تقریبا یکسال لغو شد. مدیرعامل صبانت با تایید این خبر به پیوست می‌گوید که دلیل لغو شدن این ادغام انجام نشدن تعهدات های‌وب نسبت به قرار داد در این زمینه بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش پیوست، اولین رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت سال ۹۹ امروز (۳۰ اردیبهشت ماه) و به صورت آنلاین برگزار شد. دراین رویداد علی ناظمی، معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد صندوق نوآوری در سال جاری در نظر دارد ۴۰۰ میلیارد تومان منابع را از طریق مدل «هم‌سرمایه‌گذاری» به طرح‌های فناورانه تخصیص دهد. براساس گفته‌های ناظمی همچنین از نیمه دوم سال ۹۸ که فعالیت این مدل آغاز شد تاکنون حدود ۱۶۲ میلیارد تومان روی استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نقات قوت و ضعف طرح تشکیل سازمان نظام مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات (نمافا) را اعلام کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

نماد معاملاتی شرکت مخابرات ایران (اخابر) امروز در بازار بورس اوراق بهادار تهران بازگشایی شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، باتوجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای كدال درخصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مكانیزم حراج آماده انجام معامله است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت

نمایندگان مجلس در بررسی لایحه «اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز»، رمزارزها را به عنوان ارز واقعی شناخته که بر این اساس تمامی احکام و مقررات مربوط به قاچاق ارز در مورد رمزارزها نیز اجرایی می‌شود.
نمایندگان در نشست علنی امروز (۲۹ اردیبهشت‌ماه) مجلس در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ماده ۱۷ این لایحه موافقت کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری ۴۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه VDSL در جریان است تا بتوانیم ۵ میلیون پورت اینترنت را با سرعت ۲۵ مگابیت در اختیار کاربران بگذاریم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت

وزیر ارتباطات در گزارشی از عملکرد وزارتخانه خود به میزان آسیبی که به واسطه کرونا شرکت‌های‌ حوزه فناوری وارد شده است اشاره کرد و گفت ۶۲ درصد از شرکت‌های این حوزه تنها می‌توانند برای مدت سه ماه تاب بیاورند و فعالیت خود را ادامه بدهند.

ادامه مطلب