محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت

مشاور کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی گفت: در دوران کرونا بسیاری کسب و کارهای آنلاین توانستند بسیار خوب عمل کنند. اما نباید فراموش کرد که خلاء وجود دارد. به طور مثال در حوزه محتوا، با ضعف های جدی روبرو بودیم چرا که محتوای لازم وجود نداشت. ما در دوره پسا کرونا باید به بحث تولید محتوای آموزشی و بازی‌های رایانه‌ای بیشتر بپردازیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در دوران پسا کرونا نیازمند توسعه بخش ارتباطات کشور هستیم، گفت: برای تحقق این امر، نیاز به سرمایه گذاری با ۱۰۰ برابر بودجه فعلی داریم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزیر ارتباطات گفت: مخابرات و شرکت زیرساخت و اپراتورها در اقدامی تلاشگرانه ظرفیت ‌شبکه‌های خود را افزایش دادند. ما در دوران پسا کرونا اقداماتی را باید انجام دهیم تا مشکلات خود را حل کنیم، یکی از این اتفاقات تبدیل adslبه vdsl است، که با چالش بزرگ ۴ هزار میلیارد تومانی روبرو هستیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۷ ارديبهشت

همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دستاوردهای خود را در ارائه خدمات زندگی دیجیتال به ایرانیان، تشریح کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۷ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات طی چند سال گذشته، از بهره‌برداری از سه پروژه مهم فناوری اطلاعات در هفته جاری خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات از طراحی مدل حمایتی دولت از تولیدکنندگان مودم و ارائه اقساطی آن به کاربران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و بر توسعه ظرفیت اینترنت ثابت در کشور تاکید کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

به گزارش مهر، برآورد مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد که دولت تا سال ۹۸ حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان برای شبکه ملی اطلاعات هزینه کرده است اما با این وجود ابعاد اجرایی شدن این پروژه ملی کامل نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

وزیر ارتباطات گفت: مبالغ دریافتی در محاسبه هزینه اشتباه اینترنت برخی مشترکان تا هفته آینده به حسابشان عودت داده می شود.
محمدجواد آذری جهرمی در مورد بررسی موضوع کم فروشی اینترنت که از سوی مشترکان یکی از اپراتورها مطرح شده بود، توضیح داد.
وی گفت: بحثی که در رابطه با کم فروشی یکی از اپراتورها مطرح شده بود توسط رگولاتوری بررسی شد.

ادامه مطلب