محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد

به گزارش ایلنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و توصیه به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، اسنپ با همکاری هاسپیتل سرویس «پزشک و مشاور» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد

برات قنبری با استعفای رسول سرائیان و مهاجرت او به اصفهان، به عنوان دبیر جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، رسول سرائیان فروردین ماه 99 به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایریسا وابسته به فولاد مبارکه اصفهان معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

به گزارش ایسنا، اگر با پیامکی به اسم سامانه همتا مواجه شدید که برای جلوگیری از قطع شدن گوشی از شما درخواست پول کرد، لازم است بدانید سایت رسمی سامانه همتا hamta.ntsw.ir است و این سامانه هم برای انجام فرآیندهای خود وجهی دریافت نمی‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

به گزارش سیناپرس، امروزه با گسترش و نفوذ تلفن های همراه هوشمند در زندگی افراد، استفاده از پیام رسان ها هم بسیار رواج یافته است.
یکی از پیان رسان های محبوب کاربران به ویژه در ایران تلگرام است. به گونه ای که بر اساس آمارها، تلگرام در ایران قبل از فیلترینگ ۴۵ میلیون کاربر داشت که ۶۰ درصد از پهنای باند اینترنت کشور را به خود اختصاص داده بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

به گزارش ایرنا، تازه‌ترین گزارش سامانه ۱۹۵حکایت از ثبت تنها ۷۳ شکایت‌ در حوزه تخلفات ارزش افزوده دارد. آماری که می‌تواند حکایت از این داشته باشد که طرح وزارت ارتباطات برای مقابله با تخلفات ستاره مربع‌ها به نتیجه رسیده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: مدتی پیش از شما سوالاتی پرسیدم و لطف کردید و پاسخ دادید. بر اساس نظر شما برنامه‌ریزی عملیاتی کردیم که در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش بدیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان ممکن در ۴۸ ساعت از ثبت درخواست تا راه اندازی در منزل، تحویل شما دهیم و از طرفی هم با VDSL سرعت اینترنت خانگی فعلی رو چهار برابر کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ خرداد

به گزارش ایسنا، رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه از افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی تقاضای تعمیرات لپ‌تاپ در سال گذشته خبر داد.
محمد فرجی با اشاره به افزایش نرخ ارز در سال گذشته، تصریح کرد: در ابتدای سال ۱۳۹۷ به همه کالاها ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص داده شده بود، اما بعداً به ارز نیمایی تبدیل شد که قیمت آن هم بالا رفت و افرادی که در گذشته می‌توانستند با حدود سه میلیون تومان لپ‌تاپ بخرند حالا باید حدود ۹ میلیون تومان برای خرید آن هزینه می‌کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ خرداد

به گزارش ایرنا، تازه‌ترین گزارش سامانه ۱۹۵ نشان می‌دهد، کاربران در دو ماه نخست امسال بیش از ۳۷هزار شکایت از وضعیت ارتباطی کشور به ثبت رسانده‌اند که به ۲۸ هزار شکایت رسیدگی شده و خاتمه یافته است.

ادامه مطلب