محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۰ بهمن

معاون وزیر ارتباطات از فعال سازی مراکز تبادل ترافیک اطلاعات در شیراز با هدف بهبود کیفیت خدمات برای کاربران جنوب کشور خبر داد.
مراکز تبادل ترافیک داده شیراز با ظرفیت ۴۶۰ گیگابیت برثانیه برای جابجایی محتوای اینترنت در جنوب کشور، راه اندازی شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ بهمن

قیمت بیت کوین به بیش از ۹ هزار دلار رسید ولی ویروس کرونا تنها عامل تاثیر گذار بر آن نیست.
به گزارش کوین اسپیکر، بیت کوین، بزرگترین ارز مجازی دنیا، در 27 ژانویه 5 درصد افزایش قیمت داشت و در بازار بیت استمپ مستقر در لوکزامبورگ به بالاترین حد 9142.80 دلار رسید ولی پس از آن کمی کاهش داشت. بیت کوین در حال حاضر 9017 دلار معامله می‌شود ولی این قیمت هم بیش از 4 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ بهمن

به گزارش آی‌تی ایران، اپلیکیشن سفارش تاکس آنلاین اسنپ که از چند روز پیش به صورت ناشناس و با یک نام غیرواقعی مجددا وارد اپ‌استور شرکت اپل شده بود، شب گذشته توسط اپل حذف شد. اتفاقی که حتی وبسابت مشهور «ورج» هم به آن پرداخته و خبر حضور پنهانی و در ادامه حذف این اپلیکیشن از اپ‌استور را بازتاب داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

به گزارش گجت‌نیوز، شیوع ویروس کرونا باعث بسته شدن فروشگاه های شیائومی در سراسر چین شده است. شرکت گوشی‌ساز چینی این تصمیم را با هدف کاهش رفت و آمد مردم در سطح شهر گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: با الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای تلفن همراه مکلف شده‌اند اطلاعات کارکرد سرویسهای ارزش افزوده مشترکان را به صورت دوره‌ای در قالب پیامک برای آنها ارسال کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۷ بهمن

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از امضای قرارداد با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای طراحی و ساخت ماهواره دوم این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس توافقات انجام شده، قرار است ماهواره‌ای از نوع سنجشی و با دقت یک متر از سوی محققان این دانشگاه طراحی و ساخته شود و اعتبارات اولیه آن در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۷ بهمن

به گزارش آی‌تی‌من، مدیر عامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک با بیان اینکه هیچ مرجعی برای تعیین تعرفه‌ها در آزمایشگاه وجود ندارد، گفت: نرخ تست تجهیزات وارداتی را آزمایشگاه خودش تعیین می‌‌کنند، در واقع هزینه‌ها را خودمان محاسبه و اعلام می‌‌کنیم.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند