محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ بهمن

به نوشته‌ی ارز دیجیتال، شش بانک مرکزی بزرگ دنیا از جمله بانک مرکزی ژاپن و بانک مرکزی اروپا، اواسط آوریل (فروردین) به منظور بررسی جوانب مختلف ارزهای دیجیتال با پشتوانه بانک‌های مرکزی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن

رییس سازمان فضایی ایران از طراحی و ساخت نسل سوم ماهواره‌برهای "سریر" و "سروش" خبر داد و گفت: با استفاده از این ماهواره‌ها قرار است به مدار ژئو دست یابیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری در ادامه برنامه‌های حمایتی خود، اقدام به ارائه تخفیفات ویژه اینترنت پرسرعت به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های خلاق کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن

سامانه «ذکاوت» به عنوان بستر تحلیل ترافیک و ذائقه‌سنجی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی، توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن

به گزارش پیوست، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت ملی نفت ایران و وزارت بهداشت برای اجرای پروژه‌های دولت الکترونیکی خود، بخش خصوصی را به یاری طلبیدند. این دستگاه‌ها از بخش خصوصی خواستند تا در اجرای ۸ پروژه ارائه سرویس‌های دولت‌الکترونیکی با آنان مشارکت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن

تپسی از راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آخرین نسخه اپلیکیشن خود خبر داد. این تاکسی اینترنتی که به تازگی از رنگ و لوگوی جدیدش رونمایی کرده بود، باشگاه مشتریان خود را با نام «سفینه تپسی» به عنوان یکی از قابلیت‌های تازه‌اش معرفی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش پیوست به دلیل اختلاف نظر میان دو وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و وزارت کشور بر سر معافیت تاکسی‌های اینترنتی از پرداخت مالیات ارزش افزوده، پرونده این موضوع به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارجاع شده است. این پرونده با این استدلال که شرکت‌های تاکسی‌اینترنتی با امضای قرار داد با شهرداری‌ها می‌توانند از مزایای شرکت‌های حمل‌و نقلی مانند معافیت از پرداخت مالیات ارزش‌افزوده استفاده کننده به این معاونت ارجاع شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند