محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ بهمن

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای انتشار سوابق عملکرد کسب‌وکارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‏‌کنندگان امضا خواهد کرد.
به گزارش پیوست، شهریور ماه امسال، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد در راستای انجام مأموریت‌های خود در حوزه ساماندهی و رتبه‌بندی کسب‌وکارهای الکترونیکی، بعد از تدوین شاخص‌ها و امتیازدهی نحوه پاسخگویی به شکایات دریافتی توسط کسب‌و‌کارها، تصمیم دارد امتیازات دریافتی کسب‌وکارها را اعلام کند. اکنون این مرکز اعلام کرده است به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در فضای مجازی و نیز کسب‌و‏کارهای پیشرو در زمینه پاسخگویی به شکایات مشتریان، تفاهم‏نامه‏ای سه جانبه با سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‏‌کنندگان امضا خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش مهر، امیر ناظمی روز دوشنبه در رویداد ملی زمینه سازی مشارکت بخش غیردولتی در پروژه‌های دولت الکترونیک که در وزارت ارتباطات برگزار شد، با انتقاد از فقدان آمادگی دولت در همکاری با بخش خصوصی گفت: شروع دولت در ایران با همکاری بخش خصوصی شکل گرفت و بخش خصوصی ۳۳ سال قبل از کشف نفت و ۳۱ سال قبل از مشروطیت، برق را به ایران آورد و اداره روشنایی معابر ایجاد کرد اما امروز می‌بینیم که آمادگی دولت در همکاری با بخش خصوصی در پایین‌ترین سطح ممکن قرار دارد و دولت پاسخگوی مشارکت بخش خصوصی نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن

به گزارش ایبِنا، رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: در حوزه انرژی، زیرساخت‌های مناسبی برای استخراج ارز دیجیتال در ایران وجود دارد.
مهم‌ترین موضوعات حوزه فناوری در سال جاری بحث استخراج ارزهای رمزنگار و به‌رسمیت‌شناخته‌شدن این صنعت در ایران به‌شمار می‌رود که به‌رغم انتظارات با توجه به نبودِ زیرساخت‌های لازم، تعرفهٔ برق نامناسب و محدودیت در استفاده و مبادلات نتوانسته است در تولید ناخالص داخلی و اقتصاد کشور نقش‌آفرینی داشته باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ بهمن

حوزه محتوای دیجیتال به ویژه صنعت بازی یکی از صنایعی است که ظرفیت توسعه صادرات ایران در آن چشمگیر است و در سال‌های اخیر نیز شاهد پروژه‌های موفقی در این زمینه بوده‌ایم. در راستای توانمندسازی تیم‌های بازی‌ساز در زمینه ورود به بازارهای صادراتی و همچنین حمایت از توسعه برنامه‌های صادراتی در حوزه بازی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برنامه حمایتی مشترکی را آغاز کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ بهمن

پیرو اقدامات انجام‌شده در مورد قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی) از روز هشتم بهمن‌ماه، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند ادامه روند قطع رمز دوم ایستا در بانک‌ها و موسسات اعتباری به شرح ذیل است:
- بانک‌ کشاورزی در روز سیزدهم بهمن‌ماه جاری
- بانک‌های رفاه و سینا در روز چهاردهم بهمن‌ماه جار
- بانک‌های مسکن، ملت، دی و قوامین در روز پانزدهم بهمن‌ماه جاری
- بانک‌های سامان، توسعه تعاون، قرض‌الحسنه مهر ایران، پست‌بانک و موسسه اعتباری ملل در روز شانزدهم بهمن‌ماه جاری

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۱ بهمن

به گزارش پیوست، انتشار نامه اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی به اعضای خود مبنی بر دریافت اطلاعات آنها برای جلوگیری از ایجاد اختلال در زمان قطع احتمالی اینترنت دوباره بحث بر سر قطع مجدد اینترنت را داغ کرده است. دست به دست شدن این نامه در شبکه‌های اجتماعی این سوال را به وجود آورده که آیا مجدد شاهد قطع سراسری اینترنت در ایران خواهیم بود؟ «رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، اعلام می‌کند که این نامه تنها برای پیشگیری از وارد شدن خسارت به کسب‌وکارهای آنلاین در زمان قطع مجدد اینترنت و در ادامه اقدامات پیشگیرانه قطعی اینترنت در آبان ماه سال جاری است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۰ بهمن

به گزارش پیوست، پلتفرم سرمایه‌گذاری استارت‌‌‌آپ‌ها به عنوان یکی از ۶ طرحی که به زودی در سامانه نوآفرین به بهره‌برداری می‌رسد و امکان دسترسی بهتر شرکت‌های نوپا را به سرمایه‌گذاران این حوزه فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند