مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای انتشار سوابق عملکرد کسبوکارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد، تفاهمنامهای با سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان امضا خواهد کرد.
به گزارش پیوست، شهریور ماه امسال، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد در راستای انجام مأموریتهای خود در حوزه ساماندهی و رتبهبندی کسبوکارهای الکترونیکی، بعد از تدوین شاخصها و امتیازدهی نحوه پاسخگویی به شکایات دریافتی توسط کسبوکارها، تصمیم دارد امتیازات دریافتی کسبوکارها را اعلام کند. اکنون این مرکز اعلام کرده است به منظور حمایت از حقوق مصرفکنندگان در فضای مجازی و نیز کسبوکارهای پیشرو در زمینه پاسخگویی به شکایات مشتریان، تفاهمنامهای سه جانبه با سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان امضا خواهد کرد.