محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید از ارزانترین و کوتاه ترین مسیر، خدمات الکترونیکی دریافت کنند و آنان را نباید در راهروهای ادارات و سازمان‌ها سرگردان کرد، اظهارداشت: تمام تلاش ما از ابتدای دولت یازدهم، ایجاد و تقویت دولت الکترونیک و حذف کاغذ از سیستم اداری بوده تا به این ترتیب مردم هنگام مراجعه به اداره و یا سازمانی، صرفا با ارائه همان کارت ملی هوشمند خود، دیگر مجبور نباشد برای یک کار ساده ده‌ها برگ کپی از مدارکشان ارائه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

معاون فناوری بانک مرکزی با بیان اینکه انتشار پول در انحصار بانک مرکزی است و هیچ رمز ارز دیگری را به جز رمزارز بانک مرکزی قبول نداریم، گفت: بعید است که این ارز دیجیتال امسال رونمایی شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

به گزارش پیوست، رئیس جمهوری امروز (۱بهمن) با حضور در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، هرگونه موافقتامه بودجه‌ای و هزینه‌ کرد برای توسعه دولت الکترونیکی را منوط به تصویب دبیرخانه این شورا کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در قالب طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود که این استقبال در دی ماه از مشترکان یوسیمی گرم تر خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت ارتباطات زیرساخت منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

از دقایقی پیش طبق گزارش‌های متعدد به نظر می‌رسد شاهد اختلال گسترده در واتس‌اپ هستیم.
همانطور که در گزارش بالا می‌بینید، به صورت گسترده و جهانی شاهد اختلال در واتس اپ هستیم. در این حدود ۷۰٪ مشکل در ارسال و دریافت پیام دارند و ۳۰٪ در ارتباط با اینترنت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

غیر فعال شدن کارپوشه مالیات‌دهندگان در سامانه مؤدیان، موجب غیرفعال شدن دستگاه POS آنها می‌شود.
نمایندگان مجلس در صحن علنی‌ امروز (۲۹ دی ماه) مجلس در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده، تصویب کردند بانک مرکزی موظف است دستگاه POS مالیات‌دهندگانی که کارپوشه‌های آنها در سامانه مودیان غیر فعال می‌شود، از دسترس خارج کند.

ادامه مطلب