محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، صادق عباسی شاهکوه با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت زمانی پایدار خواهد بود و با اطمینان خاطر به کار خود ادامه خواهد داد که دیدگاه مشتری گرایی، ایجاد شبکه پر ظرفیت و با کیفیت در همه لایه‌های زیرساخت ارتباطی کشور رسوخ کند، ادامه داد: برای آنکه شرکت ارتباطات زیرساخت بهترین خدمات را ارائه دهد باید به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان توجه کنیم و شبکه‌ای ایجاد کنیم که برای مشتریان ظرفیت بهتر و هم کیفیت بهتر ایجاد کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، آرمان پیشینی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان هماهنگ کننده موضوعات فضایی گروه ۷۷ در کمیته استفاده های صلح آمیز از فضای ماورای جو سازمان ملل متحد (کوپوس)، به مدت یک سال انتخاب شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

ایرانسل با «سامانه مدیریت هوشمند ناوگان» در نمایشگاه لجستیک، زنجیره تأمین و صنایع وابسته حضور پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «سامانه مدیریت هوشمند ناوگان» راهکاری جامع و یکپارچه است که در راستای توسعه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیاء در حوزه حمل و نقل ارائه می‌شود. استفاده از این سامانه، مدیریت ناوگان حمل و نقل را بهینه، ایمن و کارآمد می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه عرصه اقتصاد توانمندسازی و تسهیل‌گری نیازمند پیگیری جدی است، گفت: رساندن سهم آی‌سی‌تی در تولید ناخالص ملی به ۲.۵ درصد دور از انتظار نیست.
محمدجواد آذری جهرمی بعدازظهر چهارشنبه در نشست فعالان و نخبگان حوزه «آی‌تی» و «آی‌سی‌تی» استان سمنان به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن بیان اینکه چیزی که دولت‌ها باید در عرصه اقتصاد به آن بپردازند بحث توانمندسازی و تسهیل گری است، ابراز داشت: در اقتصادهای مردمی دولت نقش تسهیل گری را به عهده دارد بنابراین می‌بایست در نقش توانمندسازی نیز وارد صحنه شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

نشست تخصصی معرفی ارزهای دیجیتال و فناوری زنجیره بلوک با حضور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

ارایه‌دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ثابت موظف هستند در مورد پهنای باند، سرعت و تعرفه ارایه خدمات به مشترکین، مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را به صورت دقیق اجرا کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور با توجه به اهمیت خدمات نقشه، مخاطرات و فرصت های آن، الزامات و نیازمندی های این حوزه را برای کاربرد هرچه بیشتر نرم افزارهای بومی تبیین کرد.
به گزارش مرکز ملی فضای مجازی کشور، سعید مهدیون معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: صیانت از داده‌های مکانی در فضای مجازی به دلیل مشکلات امنیتی و انتظامی یکی از موضوعات مهم در حوزه فضای مجازی است که باید برای جلوگیری از وابستگی به سرویس‌های خارجی و ساماندهی و توسعه زیست بوم کسب وکارهای مکان محور داخلی، الزامات و نیازمندی‌های این حوزه تعیین شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن

به گزارش پیوست، مدیرکل بخش خدمات ارزش‌افزوده همراه اول اعلام کرد که از ابتدای بهمن ماه سال جاری، روش تسهیم درآمد حاصل از سرویس‌های ارزش‌افزوده این اپراتور با هدف تشویق اپلیکیشن‌های پرکاربرد به حضور در این بازار، با تغییراتی همراه شده است.
ابوذر مهرمنش با اشاره به اینکه پیش از این، مدل تسهیم درآمد سرویس‌های ارزش‌افزوده در این اپراتور بین تجمیع‌کننده‌ها، تولیدکننده‌های محتوا و خود اپراتور به صورت ۷۰ به۳۰ بوده، گفت: «در مدل قبلی تسهیم درآمد، ۷۰ درصد درآمد حاصل از خدمات ارزش‌افزوده به تجمیع‌کننده‌ها و تولیدکننده‌های محتوا و ۳۰ درصد باقی‌مانده به اپراتور همراه تعلق می‌گرفت؛ اما حالا این درصد متغیر شده است.»

ادامه مطلب
کاربران می خوانند