محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش ایبِنا، سیدمازیار حسینی در پاسخ به این سئوال که راه اندازی سامانه املاک چه زمانی خواهد بود گفت: در مدت کوتاهی که در معاونت مسکن و ساختمان مشغول هستم به مطالعه کارهایی که باید انجام شود و اولویت بندی کنیم پرداخته‌ام.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش پیوست، سازمان فناوری اطلاعات برای کارگروه شهر هوشمند کلانشهرهای کشور یک تور ۴ ساعته بازدید از شهرهوشمند تهران برگزار کرد.
هر چند این تور با سایر تورهای شهری متفاوت بود اما مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات به عنوان تورلیدر اعضای کارگروه شهر هوشمند کلانشهرهای کشور را با فعالیت‌های انجام شده در سطح شهر تهران آشنا کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش پیوست، این نکته‌ای است که معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا در میزگرد بانکداری باز هشتمین همایش بانکداری الکترونیکی به آن اشاره کرد. نیما نامداری این گفته خود را با اشاره به گزارش گارتنر در مورد سطح اعتماد مردم به بانک‌های بین‌المللی گفت البته تاکید کرد اگر در ایران نیز چنین نظر سنجی صورت گیرد وضعیت بانک‌های ایران از این بهتر نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در پایان سفر دو روزه «شهزاد گل آریوبی» وزیر مخابرات و تکنولوژی معلومات افغانستان میزبان او و هیئت همراه بود که یک‌بار دیگر ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم گفت: خوشحالم در سفر کوتاه خود به تهران ارزیابی مثبتی از مذاکرات و دیدارهای خود داشتید.
وی افزود: در هر حال ایران و افغانستان دارای زبان مشترک هستند، مردمانی دارند که به لحاظ فرهنگی بسیار به یکدیگر نزدیکند و از مرزی برخورداریم که سالیان سال واسطه دوستی بین ما بوده است و فضایی ارتباطی داریم که مدیریت آن دست ما بوده و می‌تواند دوستی بین دو کشور را زیاد کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ بهمن

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر از افزایش حداکثر سرعت اینترنت خانگی از ۱۶ مگابیت به حداقل ۷۰ مگابیت در شهر دزفول خبر داد و گفت: حس خوبی است که تجربه حداکثر سرعت اینترنت خانگی از ۱۶ مگابیت به حداقل ۷۰ مگابیت افزایش پیدا کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ بهمن

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار با جوانان و دانشگاهیان فیروزکوه در فرهنگسرای آفرینش طی سخنانی گفت: فیروزکوه با داشتن ۵ هزار دانش آموز می بایست در راستای گسترش پژوهش فعال‌تر ورود کند.
وی گفت: فیروزکوه نیازمند مکان دولتی مناسبی در زمینه تحقیقات فیزیک، شیمی و زیست شناسی است، تا دانش آموزان بتوانند، تحقیقات خود را در زمینه این علوم انجام دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ بهمن

به گزارش ایلنا، وحید یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات در گفتگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مراحل اجرای تفاهم‌نامه آموزش سربازان بین ستاد مشترک نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات، گفت: سالانه در حدود ۵۰۰ هزار نفر دوره سربازی را طی می‌کنند که این تفاهم‌نامه می‌تواند برای ارتقای مهارت سربازان در این دوران اهمیت بسیاری داشته باشد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه آموزش سربازان در اسفند ماه سال گذشته، افزود: در نخستین قدم برای اجرای این تفاهم نامه ۱۴ سرفصل مهارتی حوزه ICT با ویژگی سرعت جذب در بازار توسط صاحبنظران و کارشناسان این حوزه تهیه و تدوین شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ بهمن

به گزارش مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، نمایشگاه ArianaICT با مجوز وزارت تجارت و صنایع افغانستان، ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه ۹۸ با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در شهر کابل برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند