محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

به گزارش فارس، مدیرعامل پیام‌رسان گپ در واکنش به انتخاب ۲ پیام‌رسان سروش و گپ از جمع ۵ پیام‌رسان مورد حمایت برای برخورداری از حمایت‌ جدید دولتی، گفت: مهم‌ترین حمایت و خواسته‌ی پیام‌رسان‌های داخلی وضع قوانین مورد نیاز است.
با ابلاغ مرکز ملی فضای مجازی از بین ۵ پیام‌رسان مورد تایید، ۲ پیام‌رسان سروش و گپ از حمایت‌های جدید برخوردار خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

سعید مارکلایی، به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول معرفی شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور حکمی از سوی مدیرعامل، سعید مارکلایی به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول منصوب و اصغر کاظمی اسفه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» با هدف آسان‌سازی دسترسی مشترکان ایرانسل به خدمات ارزش افزوده فعال و نیز اطلاع از ترتیب مصرف بسته‌های اینترنت به‌روزرسانی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، یکی از جدیدترین امکانات افزوده شده به این نرم‌افزار کاربردی، امکان مشاهده و غیرفعال‌سازی خدمات ارزش افزوده است که بدون نیاز به به‌روزرسانی، در صفحه‌ی اصلی «ایرانسل من» در دسترس مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به ضرورت آزادسازی باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز که قبلا برای پخش همگانی آنالوگ از آن استفاده می‌شد، گفت: با وجود بلااستفاده بودن این باند فرکانسی متاسفانه صداوسیما آن را آزاد نمی‌کند تا از آن برای توسعه‌ی شبکه‌ی موبایل استفاده شود که موضوع به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

آذری جهرمی طی احکام جداگانه‌ای، امیر ناظمی را به عضویت کارگروه وجوه اداره شده‌ی وزارت ارتباطات و شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، منصوب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

اتحادیه‌ی کشوری کسب و کارهای مجازی نزدیک به یک سال است کار را در حوزه‌ی اعطای مجوز به کسب‌وکارهای اینترنتی با هدف تسهیل کسب‌وکارها در بستر فضای مجازی شروع کرده است. اگرچه همچنان عده‌‎ای مرجعیت این اتحادیه را غیرقانونی می‌‎دانند. موضوعی که البته مدیران این اتحادیه آن را رد می‌کنند. مدتی قبل مسئول یکی از استارت‎اپ‌‎هایی که مجوز فعالیت خود را از اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی دریافت کرده بود، به دادگاه احضار شد و در حال حاضر به قید وثیقه آزاد است. به گزارش ایرنا، به همین بهانه با رضا الفت نسب عضو هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی ‌کشوری کسب و کارهای مجازی در خصوص فعالیت اتحادیه، مشروعیت و نیز چگونگی تاسیس آن گفت و گو کرده‎ است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

به گزارش فناوران، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه‌ی ناجا با بیان امکان پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور گفت: پرداخت عوارض به صورت دستی (کاغذی) متوقف شده است.
سرهنگ مجید صمدی افزود: با تلاش‌های مستمر پلیس مهاجرت و گذرنامه و همکاری بانک ملی و سایر سازمان‌های دخیل در امور مالی، پرداخت عوارض خروج مسافرتی به صورت الکترونیکی کلید خورد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

به گزارش مهر، طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی که در کمیسیون فرهنگی مجلس در حال پیگیری است طی یک ماه اخیر با جنجال‌های بسیاری همراه بوده است. چراکه یکی از ماده‌های این طرح که واکنش‌های مختلفی را از سوی وزارت ارتباطات به همراه داشته است، به موضوع تغییر مدیریت گذرگاه اینترنت بین‌الملل و واگذاری آن به نیروهای مسلح بر می‌گردد.

ادامه مطلب