محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۹ آبان

به گزارش ایلنا، این برنامه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذر‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۹ آبان

گزارش پیوست، رئیس اتحادیه‌ی خشکشویی و لباسشویی اعلام می‌کند که در حوزه‌ی خشکشویی و لباسشویی، خشکشویی‌های اینترنتی جایگاهی ندارند. به باور او تنها واحد‌های صنفی که از اتحادیه‌ی رسمی این حوزه پروانه کسب دریافت‌ کرده‌اند امکان راه‌اندازی اپلیکیشن خشکشویی را خواهند داشت. ابوالفضل رجب‌زاده تاکید می‌کند که اپلیکیشن‌هایی که هم‌اکنون در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات خشکشویی فعالیت می‌کنند، غیرقانونی هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۹ آبان

به گزارش ایسنا، بررسی‌های صورت گرفته گویای آن است که بالغ بر ۷۰ درصد زائران عراق که در نظرسنجی‌ ایسپا شرکت کرده‌اند، از قیمت مکالمات خود در ایام اربعین رضایت نداشته‌اند.
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران برای چهارمین سال پیاپی اقدام به اجرای نظرسنجی از زائران و شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی کرده است. این نظرسنجی از افرادی صورت گرفته که برای ورود به کشور مرزهای زمینی شامل شلمچه، چزابه و مهران را انتخاب کرده‌اند. نظرسنجی اربعینی ایسپا با حجم نمونه‌ی ۱۴۹۱ نفر بین روزهای ۶ تا ۱۱ آبان ماه سال ۱۳۹۷ با همکای شعب ایسپا در استان‎‌های ایلام و خوزستان عملیاتی شده است و نتایج آن به مرور زمان منتشر می‌‎شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ آبان

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در راستای اجرای اهداف و چشم‌انداز سازمانی خود و پیرو سیاست‌های ابلاغی از سوی مراجع قانونی و تأکیدات وزیر ارتباطات مبنی بر رعایت شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران، در نظر دارد از بین نیروهای متعهد، متخصص و توانمند و با رعایت شرایط و ضوابط تدوین شده، نسبت به بکارگیری نیرو برای پست مدیرکل پشتیبانی فنی و راه‌اندازی شبکه، اقدام کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ آبان

به گزارش مهر، به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور امیر ناظمی رئیس این سازمان، سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت و سازمان اداری و استخدامی کشور در محل وزارت ارتباطات با موضوع بررسی بودجه‌ی پیشنهادی سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ آبان

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک در این بازدید سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، غلامرضا حیدری، مهدی مظهری و محمد ستاری از مشاورین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران ارشد شرکت آسیاتک حضور داشتند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ آبان

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات نتایج بررسی‌ها درباره‌ی افزایش نرخ بسته‌های اینترنت توسط اپراتورهای موبایل را به دستور وزیر ارتباطات و با توجه به نارضایتی کاربران اعلام کرد.
حسین فلاح جوشقانی درباره‌ی اقدام اپراتورها برای افزایش قیمت بسته‌های اینترنت اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام شده در زمینه‌ی بسته‌های اینترنت موبایل، شاهد افزایش قیمت ۸ تا ۱۸ درصدی هستیم که البته در این زمینه اطلاع‌رسانی کاملی از سوی اپراتورها انجام شده و این افزایش قیمت در چارچوب مصوبات کمیسیون مقررات ارتباطات بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ آبان

به گزارش تسنیم، با وجود گذشت ماه‌ها از اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه، مسافران خارجی و ایرانیان مقیم خارج همچنان بعد از یک مسافرت بیش از ۳۰ روز به ایران با مشکل ارتباطی مواجه می‌شوند.
با اجرای آخرین فاز از طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه که اردیبهشت ماه سال جاری با هدف حفظ حقوق مشترکان و جلوگیری از فروش گوشی‌های قاچاق به جای قانونی کلید خورد، صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند، فعال خواهند شد.

ادامه مطلب