محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با ارسال نامه ای به دستگاههای اجرایی در خصوص ۲۳ سرویس پایه دولتی که الکترونیکی شده اند، از آنها خواست تا برای ارائه این خدمات از مردم کپی مدارک نگیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

در سال ۹۲ حدود ۶۴ میلیون مشترک تلفن‌ همراه در کشور وجود داشت که اکنون شمار آنها به بیش از ۱۲۷ میلیون مشترک با ضریب نفوذ حدود ۱۵۲ درصد رسیده است.
دسترسی به تلفن همراه خدمات ارتباطی، حدود سه دهه است که زندگی مردمان جهان را دگرگون کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

دبیر کمیسیون بومی سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات با انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات در حمایت از بومی سازی تجهیزات ICT گفت: اجرای آئین نامه حمایت از صاحبان صنایع و مهارت‌های این حوزه متوقف شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش پیوست، شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نظام‌الدین خوارزمی از استان فارس، حسن هاشمی از استان خراسان رضوی و فرشید بخشی نژاد از استان گیلان را به عنوان کاندیداهای پیشنهادی برای دریافت حکم ریاست سازمان به رئیس‌ جمهوری انتخاب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

کتابخانه ملی ایران با همکاری ققنوس برای نسخ خطی توکن NFT صادر می‌کند.
به گزارش روابط عمومی ققنوس، توکن‌های NFT یا توکن‌های غیر قابل تعویض، گواهی مالکیت مادی یا معنوی یک دارایی یکتا هستند و خریدار توکن می‌تواند توکن خود را به فردی دیگر فروخته یا در صورت امکان، توکن خود را تحویل داده اصل دارایی را دریافت کند. کتابخانه ملی ایران در نظر دارد با اجرای طرح گنج‌مان صاحبان نسخ خطی را تشویق کند تا با ارائه نسخ خطی به کتابخانه ملی ضمن صدور شناسنامه دیجیتال برای اثر، نسبت به ارزش‌گذاری آن اقدام کنند تا توکن NFT برای اثر آنها صادر شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: بانک‌های دولتی هیچ افزایش قیمتی برای هزینه پیامکی نداشته‌اند و این هزینه حداکثر ۱۵ هزار تومان برای یک سال است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

امکان پاسخ استعلام‌ناپذیر و جعل‌ناپذیر مدرک دیپلم از طریق مهر سازمانی الکترونیکی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و شورای اجرایی فناوری اطلاعات فراهم شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش پیوست، مشکلات پلتفرم‌های آنلاین خدمات پزشکی که جدیدترین مورد از مشکلات سکوهای ارائه خدمات است، با تلاش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای ساماندهی این کسب‌وکارها و احراز هویت و صلاحیت تامین‌کنندگانی که روی این سکوها خدمات عرضه می‌کنند، در حال رفع شدن است و معاون تسهیل تجاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می‌گوید اجرای دستورالعمل مربوط به این دسته از پلتفرم‌ها در ماه جاری، نهایی خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند