محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، در دنیای امروزی و مدرن، وابستگی به اینترنت موضوع غیرقابل انکاری است؛ به طوری که بخش عمده‌ای از کارهای روزانه ما وابسته به آن است. به خصوص در این روزها به‌دنبال همه‌گیری ویروس کرونا ناچار به دورکاری، برگزاری جلسات آنلاین درسی و کاری یا انجام امور مختلف از طریق اینترنت بوده‌‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش برنا، سامانه‌ی حمل‌و‌نقل هوشمند اسنپ در بندر زیبای چابهار هم مانند سایر شهرهای ایران به دنبال ایجاد سرویسی در دسترس و ایمن است تا کاربران در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر منطقه، سفر باکیفیتی را تجربه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

به نوشته‌ی روزنامه‌ی ایران، بیش از یک سال است که پاندمی کووید ۱۹ زندگی مردم جهان را با تغییراتی عمده مواجه کرده و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست. شیوع کرونا بیش از 1.2 میلیارد دانش‌آموز را در جهان تحت تأثیر قرار داد و بسیاری از مدارس دنیا مجبور شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از آموزش سنتی به آموزش آنلاین کوچ کنند.همین توسعه آموزش آنلاین زمینه ساز رشد 3برابری سرمایه‌گذاری برای استارتاپ‌های فعال در زمینه اپلیکیشن‌ها و ابزارهای آموزش از راه دور شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی راهکارهای بهبود وضعیت بازار بورس، یکی از این راه‌حل‌ها را مسدود کردن درگاه‌های پرداخت صرافی‌های غیرمجاز فروش رمزارز دانست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

سامانه جامع تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نام «توان آفرین» راه‌اندازی شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در مراسم آنلاین رونمایی از این سامانه گفت: با راه‌اندازی این سامانه وام‌های ارزان قیمت با تنفس در اختیار صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در راستای صیانت از حقوق مردم از بانک مرکزی درخواست کردیم درگاه شاپرک صرافی‌هایی که اقدام به عرضه رمزارزها می کنند را مسدود کند.
محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریزش بازار سرمایه منجر به گرایش مردم به سرمایه گذاری در بازار رمزارزها شد، گفت: این موضوع از زمان شروع به کار مجلس یازدهم در دستور کار نمایندگان و به ویژه کمیسیون اقتصادی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۷ ارديبهشت

ایرانسل در راستای اهداف توسعۀ پایدار و با همکاری بنیاد علوی و گروه‌های مردمی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر را در استان‌های فارس و لرستان کاشت.
به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این اپراتور در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و در راستای اهداف مسؤولیت اجتماعی و با همکاری بنیاد علوی، در آستانۀ بهار ۱۴۰۰، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال به کشاورزان و باغداران مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان اهدا کرد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همگام با تولد طبیعت و در آستانۀ بهار ۱۴۰۰، با همکاری بنیاد علوی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان‌های فارس و لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداد تا علاوه بر نتایج مستمر توسعۀ‌پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک کرده باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۷ ارديبهشت

مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان از تصویب الزام تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به صدور مدرک فارغ التحصیلی با امضای الکترونیکی در کارگروه تعامل‏ پذیری دولت الکترونیکی کشور خبر داد.
عبدالحمید انگجی با تأکید بر اینکه در راستای تسهیل و ارتقای امور دانش‏آموختگان دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش‏عالی، اداره کل امور دانش‏آموختگان تصمیم گرفت روند صدور امضای الکترونیکی مدارک تحصیلی را آغاز کند، گفت: این امر خطیر از ابتدای سال ۹۸ از طریق سامانه سجاد برای مدارک تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و در بخش دانش‌آموختگان خارج از کشور نیز از ابتدای سال ۹۹ برای همه دانش‌آموختگان خارج از کشور فراهم و به اجرا در آمد.

ادامه مطلب