محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، به گفته معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تولیدکنندگان و انتشار دهندگان کلیپ‌هایی تحت عنوان «دوربین مخفی جنجالی در فضای مجازی و به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام» که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به این کار می‌کنند، شناسایی و برخورد می‌شود.
پاشایی به تمامی کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی کشور به نحوی که باعث توهین و یا جریحه دار شدن احساسات عمومی در جامعه شود، اکیدا اجتناب کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

همراه اولی‌ها می‌توانند در ماه مبارك رمضان با ۵ دقیقه مکالمه همراه اولی، تا ۵۵ دقیقه در همان تماس رایگان صحبت كنند.
به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال مشتركان همراه اول از طرح 55+5 در سال‌های گذشته، این طرح امسال نیز در ماه مبارك رمضان اجرا می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

به گزارش مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، بهنام ولی زاده گفت: سامانه احراز هویت معتبر در فضای مجازی (سماوا) شامل زنجیره‌ای از شناسه‌های معتبر اعم از تطبیق شماره تلفن همراه با کد ملی، اطلاعات هویتی اتباع ایرانی، تطبیق عکس و زنده بودن، اطلاعات هویتی اتباع خارجی، اطلاعات افراد حقوقی، اطلاعات مکانی و نشانی و نیز امضای دیجیتال است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ایرانسل هدایایی از جمله بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمه رایگان، در قالب کمپین «تماس به وقت رمضان» و محتواهای مناسبتی ویژه‌ای در اپلیکیشن «لنز» با اشتراک رایگان، درنظر گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، به دنبال انتشار مطلبی با عنوان «اعتراض بازی‌سازان ایرانی به روند نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای» در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱۵، بنیاد بازی‌های رایانه‌ای پاسخی ارسال کرده است که متن کامل آن به شرح زیر است:
بررسی و رده‌بندی سنی بازی‌های دیجیتال به عنوان یک مطالبه عمومی در عموم کشورهای توسعه یافته دنیا در حال انجام است تا براساس کنوانسیون‌های حقوق کودک از سلامت فکری و اخلاقی کودکان صیانت شود. بازی‌ها خصوصا برای کودکان و نوجوانان باید متناسب با نیازها و علایق و رشد سالم جسمی، روحی و عاطفی آنها تهیه شده باشد و این دو گروه سنی مهم باید در برابر تولیدات آسیب‌رسان در فضای مجازی محافظت شوند. از این رو در راستای لزوم حمایت از آنها به‌عنوان بخش مهمی از مخاطبان بازی‌های دیجیتال ایجاب می‌کند دستورالعمل‌هایی در حوزه صیانت و حمایت از این گروه تدوین شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين

معاونت علمی ریاست جمهوری با تاکید برحمایت از اقتصاد دیجیتال در کشور اعلام کرد در نظر دارد مسیر رسیدن ایده به محصول را برای جوانان کوتاه تر کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر امیر گل رو استاد دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: داده برداری سریع، استاندارد، صحیح و دقیق از وضعیت روسازی به منظور تحلیل وضعیت عملکردی روسازی و برنامه ریزی نگهداری و تعمیر آن در مدیریت روسازی موجب کاهش ۷۵ درصدی در هزینه چرخه عمر روسازی می‌شود.

ادامه مطلب