محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۱ فروردين

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه سامسونگ و ال‌جی در شرایط دشوار تحریمی مردم ایران را تنها گذاشتند، گفت اجازه‌ی ورود دوباره‌ی آن‌ها به ایران را نمی‌دهیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۰ فروردين

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه توسعه شبکه انتقال و IP کشور به عنوان زیرساخت شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است، گفت: البته در حال حاضر در برخی از نواحی شبکه IP به ۶۰ درصد ظرفیت خود رسیده است و برای توسعه آن باید اقدام و برنامه‌ریزی شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۰ فروردين

رئیس سازمان فضایی ایران، برنامه های در دست انجام سال ۱۴۰۰ این سازمان را اعلام کرد و گفت: پروژه های فضایی مطابق با برنامه زمان بندی و در زمان مقرر تکمیل می شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۰ فروردين

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از اتاق‌های گفت و گوی کلاب‌هاوس با حضور عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به شایعه فیلتر شدن کلاب‌هاوس گفت: هر طور دوست دارید کار روانی بکنید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح قانون یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات ملی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
«حجت اله فیروزی» در تشریح نشست روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: طرح قانون یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات ملی در نشست امروز کمیسیون بررسی و کلیات آن تصویب شد. البته هدف کلی این طرح یکپارچه‌سازی تمام داده‌ها، منسجم کردن اطلاعات و مدیریت دولت بر اطلاعات دستگاه‌های مختلف است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

بانک مرکزی به زودی مجوز واردات کالا با رمزارزهای تولیدشده داخلی را از طریق بانک‌ها و صرافی‌های مجاز صادر خواهد کرد و قرار است آیین نامه مرتبط با آن را در شورای عالی پولشویی به تصویب برساند.
ایران هم به زودی به باشگاه دارندگان رمزپول‌های ملی خواهد پیوست. آنگونه که مقامات بانک مرکزی می‌گویند، قرار است تا آخر فروردین ماه آئین نامه مرتبط با آن را در شورای عالی پولشویی به تصویب برساند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

دانش طراحی و ساخت ماهواره بومی از نیازهای اصلی کشور است، در این راستا با در نظر گرفتن تسهیلاتی تا سقف ۸۰۰ هزار دلار برای ساخت یک ماهواره کیوب‌ست (ماهواره مکعبی) و پرتاب، بستری برای توسعه ماهواره بومی فراهم شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

وزیر ارتباطات گفت: ساخت منطقه ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان اجزای شبکه ملی اطلاعات، مقدمات آزادسازی و فروش اینترنت شرکت زیرساخت را فراهم می کند.

ادامه مطلب