محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين

واحد امنیت سایبری شرکت IBM به تازگی پی برده که حملات سایبری علیه شرکتهای فعال در زنجیره تامین واکسن کووید ۱۹ که اواخر سال گذشته برای نخستین بار شناسایی شدند، بسیار گسترده تر از تصور اولیه هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۷ فروردين

به گزارش پیوست، دستورالعمل صدور مجوز فعالیت استخراج رمزارز اصلاح شد و طبق اصلاحات صورت گرفته صدور و جواز تاسیس واحد استخراج رمزارز در کلیه واحدهای صنعتی غیر فعال موجود واحدهای غیر فعال صنعتی امکان پذیر شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۷ فروردين

با راه‌اندازی سامانه درگاه ملی مجوزهای کسب وکار کشور از تیر پارسال تا پایان اسفندماه، بیش از چهار میلیون استعلام الکترونیکی انجام شده و درخواست بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار مجوز ثبت شده و ۶۰۰ هزار مجوز از طریق این سامانه صادر شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

پخش مناظره‌های زنده تلویزیونی میان نامزدهای انتخاباتی یکی از مهمترین روش‌های درگیر کردن مخاطبان با جریان انتخابات است که در نهایت به تضارب آرا و افزایش مشارکت نیز کمک می‌کند. اما حالا که این روزها خبر غیررسمی پخش نشدن مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون به گوش می‌رسد، این احتمال از سوی برخی از کارشناسان رسانه مطرح شده است که پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی از جمله اپلیکیشن تازه‌نفس «کلاب هاوس»، می‌توانند جایگزین خوبی برای داغ نگه داشتن بازار انتخابات باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای تقویت و توسعه شبکه‌های اختصاصی و شناسایی سکوهای بومی نرم افزار محور (SD-WAN) در شبکه ملی اطلاعات، فراخوانی منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صمت گفت: در سال گذشته، ۹۹ شرکت نرم‌افزاری موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری تولید فناوری اطلاعات (نرم افزار) شدند که این تعداد در مقایسه با سال ۱۳۹۸ رشد ۱۹.۲ درصدی داشته است.
به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «فرزاد اسماعیل‌زاده» افزود: باتوجه به محدودیت‌های به‌وجود آمده در شرایط اپیدمی ویروس کرونا در سال گذشته، پس از بررسی‌های کارشناسی و تایید مستندات فنی و حقوقی شرکت‌های متقاضی دریافت پروانه، ۹۹ شرکت نرم افزاری در سراسر کشور موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری تولید نرم‌افزار شدند.

ادامه مطلب