محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ ارديبهشت

به گزارش Itmen، از اواخر سال ۹۲ که نمایندگان مجلس موافقت کردند هر واحد شغلی اظهارنامه مالیاتی خود را تا خردادماه سال بعد به اداره امور مالیاتی محل تحویل دهد، ماه خرداد بین فعالان اقتصادی به «ماه مالیات» معروف شد. هر سال فعالان صنوف مختلف از ابتدای اردیبهشت ماه خود را برای ارایه اظهارنامه‎‌های مالیاتی آماده می‎‌کنند، اما همواره اختلاف نظرهای بسیاری میان متولیان مالیات و فعالان صنفی به وجود می‎‌آید که اوج آن در مالیات بر ارزش افزوده نمایان است. به طوری که اکنون بسیاری از فعالان اقتصادی به دلیل تغییر در قوانین مالیات ارزش افزوده و ناآگاهی دچار گرفتاری‌‎های مالیاتی شده‌‎اند که کسب و کارشان را به شدت مختل کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ ارديبهشت

علی حکیم جوادی گفت: بزرگترین خلایی که در راه هوشمندسازی در تهران با آن روبه رو هستیم، خلاهای قانونی است.
علی حکیم جوادی، مدیرعامل گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا، با اشاره به دستاوردهای شهر هوشمند گفت: تاثیرات مثبت چنین اقدامی هم برای شهروندان و هم برای شهرداری و دولت بسیار مشخص است. به بیان دیگر هوشمندسازی هزینه‌های شهر را به شدت کاهش می‌دهد، شفافیت را در روابط سازمانی و اداری ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ ارديبهشت

وزیر ارتباطات گفت: از این پس با جدیت بیشتری بخت آزمایی‌ها، تخلف‌های ارزش افزوده تلفن همراه و دستکاری رای مردم را پیگیری خواهیم کرد.
به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دستگاه‌های مختلف و صدا و سیما نباید نوع کاری از قبیل بخت آزمایی را ترویج کنند»، در توئیتر نوشت: رهبری اتمام حجت فرمودند. از این پس با جدیت بیشتری بخت آزمایی ها، تخلف‌های ارزش افزوده و دستکاری رأی مردم را پیگیری خواهیم کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ ارديبهشت

به گزارش مهر، امیر ناظمی در حاشیه‌ی برنامه‌ی روز جهانی دختران و ICT که در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار شد گفت: زیرساخت‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات به چالش‌های جامعه کمک می‌کند.
وی ادامه داد: در حوزه‌ی آموزش و پرورش، ممکن است در منطقه‌ای کیفیت آموزش عادلانه نباشد، برخی شهرها نسبت به برخی دیگر برخوردارتر باشند، در این مناطق، زیرساخت‌های حوزه فناوری و اطلاعات می‌تواند کمک کننده باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ ارديبهشت

به گزارش ایلنا، اپراتور اول تلفن همراه کشور امسال هم با برپایی ۳ غرفه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه خدمات ویژه به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خواهد پرداخت.
همراه اول به عنوان تنها اپراتور حامی نمایشگاه کتاب، در این دوره از رویداد نمایشگاه کتاب علاوه بر اینکه در هر سه غرفه محیطی خود خدمات مشتریان، فروش سیم آخرین دستاوردها و سرویس‌های نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ ارديبهشت

وزیر ارتباطات به اپراتورهای موبایل دستور داد مانع برگزاری مسابقات غیرمشروع بخت‌آزمایی در تلویزیون شوند بساط بخت‌آزمایی جمع می‌شود.
وزیر ارتباطات به اپراتورهای موبایل دستور داد که مانع ادامه‌ برگزاری مسابقات غیرمشروع بخت‌آزمایی در تلویزیون شوند. به گزارش «ایران عصر»، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: روز گذشته طی دستورالعملی مدیران عامل اپراتورهای موبایل را موظف کردم که شخصاً بر روند مسابقات غیرمشروع بخت‌آزمایی در تلویزیون و غیر آن نظارت کنند و جلوی این پدیده سوء را بگیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ ارديبهشت

علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام ارسال پیامکی سوابق برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که در سال گذشته وعده آن داده شده بود، اظهار کرد: به علت هزینه‌های بالایی که ارسال پیامک دارد، فعلاً احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) راه اندازی کرده‌ایم.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند