محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش ارز دیجیتال، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور دست‌اندرکاران نظام بانکی، بیمه و بورس در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است. این رویداد اقتصادی که از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه برپاست، محل ارائه دستاوردهای بومی نوآوران ایرانی در حوزه بانکی و اقتصادی است. اما از نکات قابل توجه این نمایشگاه رونمایی از اولین خودپرداز بیت کوین (BTM) ساخت ایران در نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌من، نخستین نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‎‌ای کشور دیروز با دو محور تشریح ره نگاشت تحول راهبردی بیستون (برنامه راهبردی نصر کشور) و همچنین نمایشگاه الکامپ بیست و پنجم با حضور رییس، دبیر کل و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای و مدیر اجرایی الکامپ در محل نصر تهران برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش پیوست، ثبت الکترونیکی درخواست صدور پروانه ساخت‌وساز از نیمه از اردیبهشت ماه در سامانه «تهران من» امکان‌پذیر می‌شود.
در جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران مصوب شد از نیمه اردیبهشت امکان ثبت الکترونیکی درخواست صدور پروانه فراهم شود و معاونت معماری و شهرسازی با همکاری سازمان فاوا، برنامه زمان‌بندی الکترونیکی کردن مراحل باقی‌مانده از فرایند صدور پروانه را نیز به کمیته شفافیت ارائه دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت

قرارداد همکاری شرکت پست و الوپیک برای راه‌اندازی سرویس الوپست منعقد شد.
به گزارش پیوست، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت پست در مراسم انعقاد قرارداد مشترک شرکت پست و الوپیک برای راه‌اندازی سرویس الوپست اعلام کرد این همکاری منحصر به فرد نیست و دیگر شرکت‌های بخش خصوصی هم می‌توانند برای همکاری وارد این عرصه شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش مهر، از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک‌هایی مبنی بر «بدهی بیش از مبلغ ودیعه و نیز یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده» مواجه شده‌اند.
میزان بالای بدهی اعلامی موجب شگفتی و نارضایتی این مشترکان شده و آنها را روانه دفاتر خدمات ارتباطی کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش دنیای اقتصاد، پس از یک دوره اعتراض گسترده به موضوع پیامک‌های مزاحم و سختگیری‌ها درباره ارسال‌کنندگان آن به نظر می‌رسد تغییری در حجم ارسال این پیامک‌ها ایجاد نشده است. گذری بر شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد همچنان موضوع پیامک‌ها چالشی برای کاربران تلفن همراه در ایران است با این حال مسوولان معتقدند میزان شکایات رسمی این پیامک‌ها کاهش پیدا کرده است. بر‌ اساس آمارها تا امروز بیش از ۱۱۹ هزار و ۴۰۰ خط شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده، هر چند هنوز به صفر نرسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش پیوست، ۱۰ میلیارد دارایی فکری در فرابورس معامله شده است.
مدیرعامل سازمان فرابورس در در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با اعلام این خبر گفت: «از زمان راه‌اندازی تابلوی ایده در فرابورس تا کنون ۳۱۸ دارایی فکری روی تابلو ثبت شده که تعداد اختراع‌های ثبت شده روی تابلوی ایده به ۳۰۰ عنوان می‌رسد و مابقی آن به ۱۵ طرح صنعتی و ۳ عنوان تجاری اختصاص دارد.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان و این پارک دسترسی ایران به بازارهای فناوری کشورهای عضو CAS تسهیل می‌شود.
حسن حیدری با اشاره به چگونگی افتتاح نخستین فن بازار پارک علم و فناوری در اردیبهشت‌ ماه ۹۸ اظهار داشت: سال گذشته مجوز این مجموعه از وزارت خانه مربوطه اخذ شده و در واقع از امروز این فن بازار رسما در شهر ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی کار خود را آغاز می‌کند.

ادامه مطلب