محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، علیرضا نعیمی، مدیرکل بهره‌برداری و نگهداری ایستگاه‌های زمینی سازمان فضایی ایران گفت: آماده‌ی ارائه‌ی مجوز برای بهره‌برداری از ایستگاه اخذ داده‌های ماهواره‌ای به بخش خصوصی هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر

به گزارش مهر به نقل از مرکز تحقیقات مخابرات ایران، نصرالله جهانگرد با اشاره به اقداماتی که در چند سال گذشته در حوزه‌ی خدمات ارتباطی انجام شده است، گفت: با اینکه این توسعه با تاخیر ۸ ساله انجام شد اما با شتابی که در پیاده‌سازی شبکه‌ی ارتباطات سیار داشتیم هم‌اکنون دسترسی در سراسر کشور به ارتباطات متحرک و موبایل برای همه امکان‌پذیر شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر

به گزارش مهر، صادق عباسی شاهکوه با اعلام سه برابر شدن ظرفیت شبکه‌ی IP به عنوان هسته‌ی مرکزی شبکه‌ی ملی اطلاعات، از اجرای پروژه‌ای در کمتر از ۱۰ ماه خبر داد که کاهش تاخیر، قطعی و در دسترس نبودن‌های شبکه از نتایج آن به شمار می‌رود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مهرداد ترابیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درجلسه‌ی تکمیل پوشش رومینگ تلفن همراه استان‌ها، با بیان اینکه ارائه‌ی خدمات اپراتورها با کیفیت کمتر از ۵۰ درصد را بی‌کیفیت می‌دانیم، گفت: با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا پایان خردادماه سال آینده سیستم اینترنت‌رسانی WLL که در برخی از روستاها وجود دارد به شبکه‌ی ۲G، ۳G و ۴G ارتقا پیدا می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

به گزارش مهر، گمرک ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه سامانه‌ی همتا به علت مسائل داخلی خود، ارائه‌ی خدمات و استفاده از سرویس‌های ارائه شده توسط گمرک را به منظور دریافت اطلاعات تلفن همراه مسافری به حالت تعلیق درآورده است، گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای جلوگیری از بروز وقفه و زیان مسافرین گرامی، تا زمان برقراری ارتباط برخط بین سامانه‌ها، اطلاعات ثبت شده در سامانه‌ی گمرک را هر ۳ روز یکبار به سامانه‌ی همتا ارسال می‌نماید تا در سامانه‌ی همتا نسبت به فعال‌سازی اقدام شود و در این حالت نیازی به ثبت مجدد اطلاعات در سامانه‌ی همتا نخواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: یک شرکت نرم‌افزاری در مدت کوتاهی بیش از ۵۰۰ نرم افزار موبایلی از پوشش ادعیه تا عناوین غیراخلاقی توسعه داده که همه و همه برای خالی کردن جیب مشترکین تلفن همراه بر اساس سرویس‌های ارزش افزوده بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

به گزارش مهر، سازمان فضایی ایران با اعلام فراخوانی از بخش خصوصی برای کسب مجوز بهره‌برداری از ایستگاه اخذ تصاویر ماهواره‌ای، دعوت کرد.
یکی از روش‌های دسترسی به تصاویر ماهواره‌ای، احداث ایستگاه اخذ مستقیم همراه با حق امتیاز دریافت تصاویر از مالک ماهواره (اپراتور) است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

به گزارش مهر، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی و دبیر شورای عالی فضایی در نشست معرفی ساختار و برنامه‌های کاری دبیرخانه‌ی شورای عالی فضایی، روسای کمیته‌های این دبیرخانه را منصوب کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند