محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

به گزارش مهر وزیر ارتباطات از ارائه‌ی تعرفه‌های جدید مکالمه و اینترنت توسط شرکت مخابرات خبر داد که قرار است در مهرماه در برخی از استان‌های کشور به صورت آزمایشی اجرا شود.
محمدجواد آذری جهرمی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرم تعرفه‌های جدید مخابرات را منتشر کرد و گفت: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه‌ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه‌های زیر را در مهر ماه و برای برخی از استانها به صورت آزمایشی به اجرا درآورد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

رئیس اتحادیه‌ی دستگاههای مخابراتی از پیگیری موضوع خرید و فروش مدل جدید گوشی‌های آیفون با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان در سازمان حمایت از مصرف کننده خبر داد.
غلامحسین کریمی در گفتگو با مهر، با اشاره به عرضه‌ی گوشی‌های جدید آیفون در بازار تهران و گران‌فروشی صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: قیمت‌های ارائه شده برای این کالا، مصداق کامل سوء استفاده است و ما از مردم می‌خواهیم که اقدام به خرید این کالا نکنند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

این بار سایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران و به نقل از ایسنا، ضرورت اجرای قوانین کپی رایت را در کشور مورد بررسی قرار داده و می‌‍نویسد: اگر تا دیروز تولید کننده ی نرم‌افزار حوزه ی فناوری اطلاعات نبوده ایم و از اینکه می‌توانیم محصولات خارجی را با شکستن قفل‌هایشان با کمترین هزینه دریافت کنیم خوشحال بودیم، امروز که تولید کننده‌ایم و محصولات خود را در شرف دسترسی رایگان می‌بینیم، برای امنیت این تولیدات هم که شده باید دنبال پیوستن به قانون جهانی کپی‌رایت باشیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

ابوالفضل ابوترابی نماینده‌ی مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مطالعه‌ی کمیته‌ی امنیت داخلی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بر روی موضوع کاهش تصادفات گفت: سامانه‌ی بومی GPS بر اساس آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های تلفن همراه با کمک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در دست طراحی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

معاون مرکز فضای مجازی کشور از اشغال ۶۰ درصدی شبکه مجازی تلگرام خبر داد. به گزارش ایسنا، امیر خوراکیان امروز در دومین همایش فعالان فضای مجازی گفت: ۲۳ میلیون نفر در کشور مشغول فعالیت در بازی‌های رایانه‌ای هستند که متاسفانه تنها ۵ درصد این بازی‌ها بومی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

مدیرعامل رایتل با انتشار تصویر رده‌بندی کیفیت خدمات LTE اپراتورهای تلفن همراه در شهر تهران براساس نتایج اپلیکیشن Open Signal، از برنامه‌ی این شرکت برای تکمیل پوشش LTE تهران و ایجاد بهترین کیفیت و تجربه‌ی 4G تهران توسط این اپراتور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

کافه‌بازار در راستای توسعه‌ی بستر برنامه‌های آنی، سهم خود از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در برنامه‌های آنی را تا پایان سال ۹۶ به نصف کاهش خواهد داد و در این مدت سهم توسعه‌دهندگان برنامه‌های آنی از فروش درون‌برنامه‌ای را ۸۵ درصد محاسبه خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات و به نقل از ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دیدگاه ما در رابطه با قانون کپی رایت و ضرورت بازبینی آن بسیار روشن است، باید این قانون بازبینی شود. ما لایحه‌ای را تنظیم کرده‌ایم که با طی مراحل به مجلس ارائه می‌شود.

ادامه مطلب