محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

بر اساس اطلاعات منتشر شده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان خرداد ماه 96، اپراتور همراه اول در میزان مناطق تحت پوشش و سهم بازار مشترکان باند پهن سیار 3G و 4G برتری داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

یکی از نتایج تحریم اخیر ایران توسط انجمن جهانی موبایل عدم حضور نمایندگان ایران در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون است که مقامات دولتی و خصوصی ایران برای حل مشکل درحال مذاکره هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی سامانه‌ی دریافت گزارش‌های آنلاین از شکایات مربوط به مزاحمت‌های پیامکی خبر داد. به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرم نوشت: «پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم، آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنل‌های ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامک‌ها از طریق شماره‌های عادی و شخصی فزونی یافته است. صاحبان کسب و کار باید به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

طبق آخرین اطلاعات، شرکت مخابرات ایران حدود ٦٥٠ میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت با عدم وصول مواجه بوده و برای کاهش این رقم برنامه‌های تشویقی برای مشترکان بدهکار تدوین کرده‌ است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ شهريور

در روز پنج‌شنبه تصویری از بندرانزلی در حساب کاربری رسمی شرکت Instagram منتشر شده است که نشان‌دهنده‌ی نوعروسی می‌باشد که در حال کمک به حمل وسائل ماهیگیری همسرش است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۷ شهريور

به گزارش فارس، بر اساس جزئیات طرح رجیستری گوشی موبایل، این طرح در سه اپراتور سراسری همراه اول، ایرانسل و رایتل اجرایی می‌شود و اپراتورهای منطقه‌ای و تالیا شامل آن نخواهند شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۷ شهريور

تقریبا دو هفته پیش بود که حذف چند اپلیکیشن پرطرفدار ایرانی از App Store، موجی از نارضایتی ایرانی‌ها را نسبت به سیاست‌های کمپانی Apple به راه انداخت. از جمله‌ی این اپلیکیشن‌ها که قربانی تحریم Apple شده بودند می توان به دیجی‌کالا، الوپیک، تخفیفان، دلیون و تپ‌سی اشاره کرد که در حال حاضر از App Store قابلیت دریافت ندارند.

ادامه مطلب