محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۴ مهر

سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد: پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شود تا پایان مهرماه ساماندهی می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۴ مهر

گزارشهای جزیی از میزان ضریب نفوذ ارتباطات همراه در استان‌های کشور که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده، استان‌های شاخص کشور از منظر ارتباطی و فعالیت اپراتورها در آنها را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در اینستاگرم از مردم خواست نظرات خود را درباره ی جدول پیشنهادی شرکت مخابرات درباره ی تعرفه ها اعلام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

معاون توسعه‌ی مدیریت و جذب سرمایه‌ی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه‌ی ۱۱۰ خدمت برای کاهش ریسک‌ سرمایه‌گذاری در حوزه‌‌ی های‌تک خبر داد و گفت: یکی از بانک‌ها هفته‌ی گذشته ۸۰ میلیارد تومان در یکی از اپلیکیشن‌های سفر سرمایه‌گذاری کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تقریبا روزانه حدود 280 میلیون پرس و جو از کشور ایران به گوگل ارسال می‌شود، اعلام کرد تعداد کل کاربران فعال سرویس ایمیل گوگل حدود یک میلیارد است که از این تعداد حدود 30 میلیون آن‌ها ایرانی هستند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند