محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

به گزارش تماس‌نیوز، حسن حدادپور رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با بیان اینکه ۱۵ پروژه‌ی ماهواره‌ای در کشور در حال اجراست، گفت: سعی می‌کنیم در تعریف پروژه‌های جدید روی پروژه‌های عملیاتی کار شود و امیدواریم تا انقباضی که در پروژه‌ها انجام می‌شود، پروژه‌ها به سمت چند پروژه‌ی محدود و موثر هدایت شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

به گزارش همکاران سیستم، کسب‌وکارها اگر چه نسبت به اهمیت اپلیکیشن‌های موبایلی برای جذب کاربر و بهبود تجربه‌ی مشتری واقف هستند ولی در عمل، موانع و چالش‌هایی چند وجود دارد که حرکت در این مسیر را برای سازمان‌ها کُند می‌سازد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

داوود زارعیان با اشاره به اعتراض برخی از مشترکان مبنی بر مازاد هزینه‌ی صورت‌حساب تلفن ثابت نسبت به استفاده‌ی آن‌ها اظهار کرد: ما دو گروه مشترک اینترنت داریم؛ یک گروه که پول ثابتی می‌پردازند و به صورت نامحدود هر میزان که بخواهند استفاده می‌کنند که در تهران حدود ۵۵۰ هزار مشترک از این دسته هستند. این گروه قاعدتا مشکلی ندارند. دسته دوم کسانی هستند که به صورت حجمی خریداری می‌کنند. حجم استفاده‌ی مشترکان روی سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) با پسوردی که به آنها داده می‌شود، قابل دیدن است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه به زودی درباره‌ی فعالیت تلگرام و آمدنیوز تعیین تکلیف می‌کنیم، افزود: فعلا از بیان جزییات پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور معذورم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

همایش بین‌المللی «جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات» برای نخستین بار در کشور در روزهای 5 و 6 اسفندماه امسال توسط سازمان فناوری اطلاعات، با همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه در تهران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: بانک ملی تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در پروژه‌های دانش‌بنیان با ماهیت استارتاپی سرمایه‌گذاری کرده است و پیش‌بینی می‌کنم تا پایان سال جذب سرمایه‌ی خوبی در این بخش صورت گیرد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

کارشناس تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای استان البرز اعلام کردند: امروزه کندی سيستم‌های رایانه‌ای و ايجاد پيام‌های خطا به طور مستمر همه ی کاربران را با فکر آلوده شدن به ویروس و بد‌افزار آزار می‌دهد، بنابراین باید با راه‌هاي مقابله با بدافزارها و ايمن شدن رايانه و تلفن همراه خود چه در محيط كار و يا منزل آشنا شد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۴ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آذری جهرمی در جدیدترین پست اینستاگرمی خود مطلبی در مورد ارائه ی وای فای رایگان در اماکن عمومی منتشر کرده است. وی در این پست نوشته است: به اپراتورهای اینترنتی پیشنهاد کردم در اماکن عمومی مانند پایانه های مسافربری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار، ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و اماکن مذهبی، خدمات اینترنتی را تا حجم معینی از طریق وای فای در اختیار مردم قرار دهند.

ادامه مطلب